salam..
wah wah.. penat jugak ye nk kawen ni..
bukan penat ape... preparation kne bebetol..
so far oke gak la... tp siyes tertekan dr segi mental dan fizikal..
diet mmg hancus tahap petala langit ke-7!!!
bulan ni che tunang dh pindah rumah yg bakal kitorg duduk
pas kawen nnt..! *wink*wink*
hahahah.. takat ni aku la interior designer dia..!!
habeh ko kaler pink je memanjang..!!
sowi ye.. pink pilihan hati ku..!
tong sampah pink! kabinet pink!
kalo leh sume kelengkapan aku nk pink!
pastu idea mak lagi.. berderet cermin muka..!!!
duk ulang alik carrefour tu yg x thn.. hahahaha..
cr cermin muka. jeee..!! pastu g tesco lak..
beli frame gambo..! susun gambo masa tunang..!
hasilnya simple tp aku suka..!!!
2-3 hr ni mmg penat la.. smpi aku sakit2!!
siap mc tuh.. penat wooo set up kan umah..
nk2 waja mcm aku ni hehehe.. sume nk cepat..!!
pepun.. skrg ni aku dh kne jaga che tunang..!!
nak2 hr ni gasak demam woooo.. siap kne wat blood test..!
hopefully dia sehat la...!!
tido umah br tu elok2 la yeee...!
jgn sepahkan plak..!!
babab nnt...!! hahahahaha..
doakan sume berjalan lancar...!
Insya allah.. ;]
Tuesday, May 15, 2012
Friday, March 23, 2012
Oke..
Oke.. Aku dh gemuk..
Oke.. Aku dh tunang.. 6 bulan dh jd tunang dia..
Oke.. Aku nk kawen.. bulan 8
Oke..Aku mula diet..!
Oke.. syukur turun gak 2 kg mggu nie...
Jom swing kettle bell smpi kenkang..!!
Tunjuk gambo tunang la.. hehehehe..
Gambo dh basi pun...
Aku dpt cincin idaman taw...
Oke.. Aku dh tunang.. 6 bulan dh jd tunang dia..
Oke.. Aku nk kawen.. bulan 8
Oke..Aku mula diet..!
Oke.. syukur turun gak 2 kg mggu nie...
Jom swing kettle bell smpi kenkang..!!
Tunjuk gambo tunang la.. hehehehe..
Gambo dh basi pun...
Aku dpt cincin idaman taw...
Friday, August 12, 2011
rezeki.. peluang.. perancangan..
bila post entry baru..
mesti sbb aku runsing..
aku x taw nk buat pe skrg nie..
cuma aku bersyukur sbb rezeki bertambah..
alhamdullillah aku dpt kenaikan gaji yang aku x jangka..
si dia pun sama.. nmpk nya rezeki kami berdua la...
tp..
sebenarnya aku terpaksa lepas kan peluang lain..
ntuk mendapatkan peluang yang lain pulak..
aku ade apply belajar.. ye la aku cuma ade diploma..
bila apply ni aku amik bidang pengurusan...
keje plak bidang akaun...
tup.. tup.. bila naik gaji.. aku kne belaja akaun..
so aku rse aku kne ubah perancangan aku..
insya allah perancangan nak mendirikan rumah bertangga pun ada..
aku takut x leh cope.. dengan masa, duit lagi.. keje..
mungkin aku akan lebih cr peluang untuk bidang perakaunan..
keje yg boleh bagi peluang yang lebih baik ntuk masa depan aku..
Insya allah...
mesti sbb aku runsing..
aku x taw nk buat pe skrg nie..
cuma aku bersyukur sbb rezeki bertambah..
alhamdullillah aku dpt kenaikan gaji yang aku x jangka..
si dia pun sama.. nmpk nya rezeki kami berdua la...
tp..
sebenarnya aku terpaksa lepas kan peluang lain..
ntuk mendapatkan peluang yang lain pulak..
aku ade apply belajar.. ye la aku cuma ade diploma..
bila apply ni aku amik bidang pengurusan...
keje plak bidang akaun...
tup.. tup.. bila naik gaji.. aku kne belaja akaun..
so aku rse aku kne ubah perancangan aku..
insya allah perancangan nak mendirikan rumah bertangga pun ada..
aku takut x leh cope.. dengan masa, duit lagi.. keje..
mungkin aku akan lebih cr peluang untuk bidang perakaunan..
keje yg boleh bagi peluang yang lebih baik ntuk masa depan aku..
Insya allah...
Monday, August 01, 2011
alhamdullillah..
Salam Ramadhan..
Semoga dapat keberkatan sepanjang bulan puasa ini..
Insya Allah..
Alhamdullillah..
Semua berada dalam keadaan baik..
Segala perancangan aku berjalan lancar..
*wink*wink*
Semoga dapat keberkatan sepanjang bulan puasa ini..
Insya Allah..
Alhamdullillah..
Semua berada dalam keadaan baik..
Segala perancangan aku berjalan lancar..
*wink*wink*
Thursday, July 07, 2011
mmg sy debab sejak kecik..!!
aku ni boleh kire pembaca tegar blog PuanKureKure, sbbnya..
banyak info.. lagipun repekan dia logik..
semalam dia cite psl feminin.. kumpula dedolu..
aku pun komen laaa..
dia balas tnya aku debab ke dr dulu..
muahahahahaha.. mmg aku x lupe aku debab..
tp kedebaban aku mula ms umo 8 thn kot..
ikutkan aku kurus dulu ms sebelum umo 8 thn tuh laa..
sbb aku ade penyakit.. mkn lebih ckit mula la muntah..
alergik kat rambutan.. ermmm mkn 3 biji..
pergh sebulan aku x sekolah.. hahahaha..
last2 berubat kott.. tgk mkn x henti..
ntah effect pe ntah yg aku kne... pendek kate..
sejak dr tuh aku mmgh suka mkn..!!!
yg sedih cincin pusaka ketat.. huk huk..
sampai dilebarkan laaaaaa... baju dulu..
akak aku punya aku sebat..
tp kan malu ms beli bra...
huk huk hukkkk.. saiz yg x wajar dipakai oleh
anak gadis yang berusia 14 thn....
mana taknyaaa.. ms tingkatan 2 pun berat aku 70 lebih..
dh tua ni baru la menurun..
kat henpon mmg aku letak pun gambo dedulu aku..
sbg kesedarannnn..
banyak info.. lagipun repekan dia logik..
semalam dia cite psl feminin.. kumpula dedolu..
aku pun komen laaa..
dia balas tnya aku debab ke dr dulu..
muahahahahaha.. mmg aku x lupe aku debab..
tp kedebaban aku mula ms umo 8 thn kot..
ikutkan aku kurus dulu ms sebelum umo 8 thn tuh laa..
sbb aku ade penyakit.. mkn lebih ckit mula la muntah..
alergik kat rambutan.. ermmm mkn 3 biji..
pergh sebulan aku x sekolah.. hahahaha..
last2 berubat kott.. tgk mkn x henti..
ntah effect pe ntah yg aku kne... pendek kate..
sejak dr tuh aku mmgh suka mkn..!!!
yg sedih cincin pusaka ketat.. huk huk..
sampai dilebarkan laaaaaa... baju dulu..
akak aku punya aku sebat..
tp kan malu ms beli bra...
huk huk hukkkk.. saiz yg x wajar dipakai oleh
anak gadis yang berusia 14 thn....
mana taknyaaa.. ms tingkatan 2 pun berat aku 70 lebih..
dh tua ni baru la menurun..
kat henpon mmg aku letak pun gambo dedulu aku..
sbg kesedarannnn..
Subscribe to:
Posts (Atom)
WELCOME!!~~
Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~

