Monday, November 23, 2009

paTheTic!! ( MaLeH NaK uPLoaD Pic)

last week aku x update pe... ermmm agak mls n keje pun byk... even pinggang n bahu aku sakit aku pulun gak workout n diet mcm biasa jaga beb!!.. well hari ahad 15 hb tuh aku timbang.. ermmm dpt 57.7 kg... biar betoi... ye la kot.. sampai uda dh kate aku mcm papan lapis...erkkkk... tp effect dia pinggang aku makin sakit.. aduihhhhh sepanjang minggu duk beradoi.. padan muka... degil sgt!! for the whole week.. aku x workout.. rse mau demam je bila x workout! sungguh x besh... sungguh sungguh! kalo x baik gak mau kne jumpe doktor gak.. x kan aku nk biarkan lak... biasa la budak degil mcm aku.. eeeeyuuuu perasan budak!!! 1 minggu beb workout simple x de la terkinja-kinja mana pun... takut lak silap langkah.. terkehel tulang2 aku tuh.. tp semalam.. aku timbang benci nyaaaa... turun 100g jeee.. 57.6.kg.. mkn2 tarak hengat leh naik smpi 58.1kg iaitu berat pagi nih.. eeeee x suka nyaaaa... tp aku x leh pkse bdn.. tarik nafas dalam dalam... redha.. bukan kategori gemOk tuh!!! terima pe yang ada!! fuh.. fuh.. lepaskan sekali nafas.. maybe pg ni aku x membuang habish kot ekekekekeke.. yucksss.. hahahahhaa... sbb smlm diet aku so-so gak... di mix up kan lagik dengan workout yang lembab! semlm aku sempat gak bejoging.. konon nk uji sejauh mn aku fit la.. ermm takat 1.5km je aku leh wat tanpa mengalami kesemputan.. ok jugak ke tuh even x jauh mana aku rse hepi ckit... sebenornya semlm ikutkan leh cont lagi.. tp mls.. next time kite increase kan lagi level yerk.. aja -aja.... disamping tuh.. aku sempat la gak brisk walking n sprint.. mak aiii nk pecut ala2 watson nyambek la kononnya.. letih!! tuh mmg nk semput.... hehehehe weekend ni x g mn pun.. sbb ada biggest loser marathon.. layan tuh je.. walaupun dh tgk!! lagik satu.. aku agk hepi sbb follower blog aku makin bertmbh.. terima kasih byk2 kepada mereka yang sudi jadi follower.... luv u all! muah.. muah... muah...

TATA TITI TUTU!!~~

2 comments:

  1. PATHETIC..?? haha.. ! the words that i always used often.. smpai member ckp, 'ko klu tak guna word tue sehari mmg tak sah!' hehe.. !

    already 57kg..?? wow.. ! such a big congrats.. I tak timbang² lgi nie.. sebab byk hari dh workout lobang².. takot ah pinggang asal push sket je, start ah saket.. now taley nak paksa sgt.. redha jela klu berat tak turon byk.. keke.. ! now food control aje.. wutado.. ! T_T

    ReplyDelete
  2. hahahha... pathetic.. ayat yang sungguh best bile disebut ekekekek... nmpknye lepas ni mmg kne redha dan hidup dalam kepasrahan je laa.... mmg kne food control je... uwaaaa... mmmg pathetic ;P!!

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~