Tuesday, June 15, 2010

Besday Boy's Present..

ermmm.. sebelom ni aku fening2 la pale otak ni..
nak mencari hadiah pe ntok besday boy hari ni..
sblom ni aku mmg berkenan pada satu barang..
iaitu baju...

udohnya masa soping-sopingan sorg2 hari sabtu tuh..
aku trus ubah belikan besday boy tuh..
kasut futsal..

oh ye plus aku belikan key chain..
watak dr one piece..
anime feveret dia...
tp cukup kiciwa..
nak cari Roronoa Zoro xde plak

so aku beli
character Tony Tony Chopper
hahah siyes aku x kenal watak anime ni..!!
(ni pun sbb aku menggoogle cr pe nm dia.. hahah)



siap beli kad lagi tuh..
hokey ayat kat kad tuh mmg agk jiwang.. hahaha..
kad tuh aku beli in advance taw...
bulan lepas lagi aku dah siapkan..
hahaha.. bak kate uda.. poyo gyler..!!
tp kad itu mmg chantek...
hitam merah..!!



hehehe.. hope dia suke..
x suka pulangkan balik..!!
pastuh biarkan diri anda dibelasah..!!

aku upload la pic hadiah ni..
hihih kompem dia x baca lagi blog ni..
sbb skrg ni dia tgh on day nk detim ngan aku..
esok aku upload pic besday boy lagi ye...!!

HAPPY BIRTHDAY...!!

1 comment:

  1. wah...pandai pilih hadiah..
    nanti upload gambar dating2 plak ke...
    hehhehe

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~