Wednesday, September 22, 2010

lemah ==> kuat

last week aku heppy je sbb cuti raya..
tp minggu ni serabut lalat..!!!
dan2 2-3 hari byk bnda jadi..
bermula senin, selasa dan hari ni rabu..
tp nasib baik gak..
keje2 ofis dh setel hr ni..
lambat mcm siput pun tp siap gak..!!
masuk ni 3 hari dah aku puasa...
cadang nak direct terus...
puasa 6 dan ganti terus..
total 11 hari...

2 hari ni..
maybe aku tensen sgt..!!! ngan berat naik la...
gasak over dose punya senam.. masa tggu time buka..
udohnya pinggang aku rse senget sebelah....
buka.. x lalu sgt..
semlm gasak tiaw sambal mak..
malam td menghangenkan diri..

ptg ni aku rase letih sgt..
nape.. nape.. nape...
bibir kering gyler..
padahal air mmg berliter aku minum..
tekak mmg sakit..
sapa suruh over-emo..!!

xpe laaaaa... dugaan yg dtg smlm...
sampai aku rse x sehat..
aku terima dgn redha...
setelah aku menjadi HULK...
aku consider prob aku dah setel..
kalo dia tetap kacau aku..
aku akan berperang ngan dia!
aku kene KUAT

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~