Friday, February 11, 2011

dia...

salam..
hehee lama x mengepost.. oke la.. aku duk bertukar keje je sebnrnya..
keje sebulan resign.. paling maha dahsat keje 2 hari.. cabut..!
bkn sesuka hati tp sebab ada offer lebih baik kang korg ingt aku minah seleweng plak..
sblom ni aku tahan 2 thn tuh.. hehe almost laaaa...
skrg berada di tempat br.. so far tertekan.. siyes.. kene marah je selalu..
ntah pe meroyan consultant aku tuh.. aku zasss nnt br taw...
mmg aku tertekan gyler.. bygkan penat keje mcm nak mam***
tp gaji ckit.. potong je lebeyyyy.. expenses over da budget!
so 2 bulan ni aku byk mengeluhh.. huuhhh.. then mengeluh lagi..!
bygkan smpi krim muka aku pun org lain belikan.. x ke papa aku mcm tuh..
naseb baik laaa cik abg sudi tolong.. hoho mn x nya kulit muka aku dh menggelupas..
hahaha.. dh tu mkn minum time kuar.. fee ntuk muet aku pun dia byr..
tggu nnt sy byr yeee... x lupe duit msuk gym hr tuh.. pak traner pree gak sponsor..
ish ish.. dh mcm 'bapak gula' aku plak dia kan.. hahahah dia nk tolong bakal bini dia gak.. walllaaaweeyyyy...
selain tuh mmg famili aku gak tolong.. dpt la aku cekau sana ckit.. cni ckit...

selain tekanan perasaan dr keje.. jiwa aku pun kacau gak...
mn x nyaaaaa... org lain nak menyusahkan aku.. pehal.. ko dengki sgt ke aku ada pakwe..!
kepochiiii... wat2 cite.. doakan aku mcm x kekal lama ngan dia lak..
pe kessss... x pueh hati meh ckp depan aku...
jgn aku taw dr org lain.. mmg kitorg loving kapel..
hahah meh aku sakitkan hati ko.. kitorg selalu mesej..
weekend jumpa.. mkn suap2.. ( ober la plak ye... ;P )

sbb tekanan ni sume aktiviti aku ke laut dalam... sume x menjadi..
badan mmg mengebu-gebu... sume tegur aku dh gemuk...
mmg kuciwaaa bila timbang x menunjukkan angka 5 di hadapan...
oooooooo tanda aku x bahagiaaaa...

pg td aku luahkan segalanya.. ikutkan kul 5.30pg aku kol dia... hehe sengal x dpt awek mcm ni.. tp dia x bangun.. udohnya dia la kol aku... x pe jimat kredit aku.. huhuhu.. so far aku
-L.E.G.A-
dia leh wat aku lega.. nanges2 lagik! hahahaha.. dulu ms kumeng balik aku dan2 tipon dia nangess teresak2 oooo sungguh sengal tahap kuasa 2.....
glad to know and have you...

-fin-

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~