Thursday, March 31, 2011

offer member baik!!

alhamdullillah bdn dh kurang membulat.. hahahahaha...
bulat bulat leper.. cuma berat mmg statik...
x leh buat pe.. biar je la... sbb aku tension ckit..
aku nak amek muet by next weekkkkk..
cuak pun ade.. nak2 paper speaking ni...

keje pun mcm dh oke.. nmpaknya.. pkcik tu..
dh makin syg aku.. uhuhuhhu..
bukan pe aku dgr je ckp dia..
duk puji aku anak didik dia yg bagus...
hahahahaah pakcik puji je x cukup..
yg penting fulusss kasik naik..!

ohh yeee.. mmg aku dpt interview byk...
tp kan lebey baik kalo ia mai dr gomen....

member baik aku nak kawen nnt..
insyaallah hujung thn ni....
dia offer aku jd pengapit dia!!!
terharu jugak aku.. sbb sebenarnya kitorg lama x jumpe..
last pun ms dia tunang hari tuh...
heheeh siap nak pakej skali tuh..
aku ngan encik hazwan aku..
kalo aku bereh je... tu yg dia nk booking awl2....
dan dia nk prepare kan sume..

insyaallah ye ema.. i'll save the date for you!
selamat bertunang ye.. walopun dh lama ko jd tunangan en. rafi pd 5 feb 2011 tu..

ni plak gambar bakal pengapit ko yeee..
hahahaha nak jugak bajet femes ko..!!!


No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~