Monday, January 04, 2010

WeeKeNd Je aDa XTVT!!! lalalala...

letihnya keje pagi ni tu pun td aku lewat 15 min masuk ofis sbb hari ujan... sesuka aku je..... banyak keje lak hr ni aku kene kejar... dr pagi sampai la ni.. baru la dapat rest.. tu pun x kuar time lunch sbb aku berpuasa... duk lepak ofis je laaa...n wat sume keje yang nk kene disetelkan tuh... nk kira gaji.. claim.. budak prektikal punya dokumen.. dokumen pekerja yang eksiden.. payment supplier laaa... payment dr um la... quotation lagik... bil2 ofis.. waduhh.. mmg aku rase nak muntah jap td...!!! petang ni mmg pale aku pening ckit... naseb la pas rest jap hilang la gak pusing2 pale aku tuh.. kalo pening gak td mmg aku buka je.. sbb mlm td aku kurang minum air.. jaga pg td kul 4 lebih minum seteguk air je.. sbb nk hilangkan perit tekak pg2 buta... dh x leh sambung tido.. payah tul aku ni.. ingat nak hibernate lelama...

dalam minggu lepas aku punya conclude ialah berat aku still dalam range 57kg laaaa... statik x turun... sbb aku mkn besekot lagi.. uishhh kata nak STOP.. x bleyyy laaaa... haih bila la nk jd bwh 55kg ni.. lembab tul penurunan berat aku..!! mencik.. mencik... lagi pe yeee.. lupa lak nak wish 'SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010' teruknya aku.. AWAL MUHARRAM hari tuh aku x wish pun.. SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM walopun dh lepas 18 Dec 2009 hari tuh... (**dengan rase bersalah skali..!!)

pe azam?? hope tercapai laaaa... mcm aku punya azam.. thn 2009... mmg nk buang lemak2 degil n isi2 lebey ni... tp cam biasa laaa.. awl je semangat pastu hadoi.. tp dh tengah tahun baru nekad.. n dat's it.. alhamdullillah berjaya..!!! ngeeeee... hepi skali...!! thn 2010.. azam aku nak menten kan pe yang aku ade skrng ni.. hihihi.. kalo ikot azam aku byk.. hahaha.. mcm biasa la stok katun2 punya azam :))

weekend ni aku x jog.. uwaaaa... sume salah uda.. jnji nak main badminton masa 1 hb hr tuh.. tup... tup.. dia lik kul 4.30 pagi... mmg flat la jwbnyaaa... nak g sesorg mak mcm biasa la x kasik!! time cuti biasa laaaa... aku duk umah.. mengemas umah kasi kuar peloh... kire workout jugak kan... tp aku kne masak sbb alang nak mkn nasi lemak ngan sambal sotong kering.. (** terliur aku tgk sambal tuh.. hehehe rse la ckit wat pas kempunan) cuma nasik lemak yang sedap tu je aku x mkn.. pagi thn baru aku mkn timun n telor... x lupe inche besekot yang sedap.. huhuhu.. tp kan.. tp kan.. hari ahad mmg ade ektiviti baru ekekekekek... jom jalan jalan :))

hehehe.. setelah 2 minggu nak tgk AVATAR akhirnya semalam dpt gak tgk... yela mula2 dulu IOI dh agak penuh.. next week nya kat ALAMANDA pun agak penuh.. baru semalam ok laaaa tu pun ala2 ramai org dah kat TGV 1UTAMA.. tp khusyuk la aku tgk.. x sekhusyuk masa kat ALAMANDA hahaha...

akhirnya.. setelah ditelan masa dan ketika... berdasarkan prev post, 'awak' itu sudah membacanya... mmg aku nak hempok je dia sbb dia duk usik aku hahaha.. dia cari time nk cite psl post aku tuh.. dia xnk ckp time dlm kete.. time tgh jln2.. takot aku pukul dia tp time tgh mkn.. erkkk.. pandai cr time yeeeee... tp mmg la.. dia kene gak la cepok ngan aku.. taw aku wat kuat2.... n guess wat.. punya lama la aku x mkn fast food... akhirnya semalam aku mkn woooo.. nasib PIZZA JAHAT ahahaha.. kalo MEKDI ke. KEPSI ke... BEGER RAJE kee... aku lebih rela x mkn.. tu pun kitorg eh eh dia order yang kecik.. sbb aku ckp aku nk mkn se'slice' je... hehehe selebeynya masuk perot dia laaaa... kasik bumcit ckit :P mcm biasa la.. kami habiskan masa ala2 kanak2 ribena gelak2... gelak2.. gelak2.. gelak2 jee.. jln2 survey kasut yang dia nk cr.. survey roy mustang hahah (ermmm cite tu x pemes amos ke???)... survey buku2 yang menarik minat.. health issue magazine.. twilight (kes robert pattinson la ni).. novel2 (*wink*wink*).. buku masakan.. resepi cupcakes.. ekekeke... sesat2...


then masa dia hntr aku balik aku temankan dia mkn kat medan selera kwsan apartment aku.. lapar rupenya dia hihihi shiannya... habis la nasik grg ikan masin tuh.. bagus2 xde membazir... masa mkn ade ektiviti sampingan hahaha.. 'dik jgn la gelak malu akak...' (kami je paham...) mcm biasa la... it flow n ends smoothly... nnt jumpe lagi yeeee.. hahahahahahhaahaha...

*PELAJARAN & AYAT BARU*
1. malu-malu lombu ( aku dah lama guna frasa tuh..)
2. genk kotak ada merata-rata
3. katak pisang / org hijau / c hijau
4. cepok-cepok amalan mulia
5. cucukan maut leh wat anda terkujat...
last but not least, baru aku taw
6. CUPCAKES GUNA MAURIPAN (ahahahahahahahhahahaha...!!)
TATA TITI TUTU!!~~

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~