Thursday, December 31, 2009

TERKESIMA...!!

terkesima..??
erkk.. pe mkna nya yeee.. aku mmg suka guna ayat terkesima.. bila ada yang menarik perhatian aku, aku akan terkesima... tp not so kesima as dis one laaa... biasanya kesimaan aku di takrifkan ngan cara yang lawak.. lebih tepat bila aku terkesima.. aku akan gelak..
it's all come in a complete package.. (kesima je aku gelak, gelak je aku kesima..)
jujur nya aku x pernah rase mcm ni.. betol la.. bak kata utih dulu masa aku cite kat dia.. jgn ada niat main-main, takut aku main2 nnt mkn diri sendiri.. errrkkk.. bukan mkn diri sendiri.. mmg tol wat aku jd.... ntah apa ntah sampaikan aku x leh tafsirkan mcm ne diri aku skrg ni..!!! serba x kena, minded aku melayang... wat keje semalam pun leh silap..!! pathetic tol.... smpai geng ofis tegur.. aku mcm blur je skrg ni... skrang aku mmg ada rasa cuak... aku sebenarnya jd takut.. jujur tuh la yang aku rasa... takut...!! takut...!! takut..!! berganda-ganda takutnya sambil tuh otak aku mcm ngoi ckit hahaaha..
TAKE CARE YOURSELF FOR ME (31.12.09, 1.18 a.m)
simple je.. part of msj yang aku dpt pg td tp ms aku baca dalam kul 3 pagi cukup cukup cukup cukup wat aku mcm kne meriam buluh sedas.. GEDEBOOM.. BOM kot tuh!!
terlajak sgt ke pe yang aku rasa ni.. adeih.. mmg gyler wat aku terkesima..!! bukannya package gelak.. tp air mata..!!
sebelom ni aku rse mcm bermasalahnya pale otak aku ni yg mmg dol @ bengong ckit..
nak kata lumpy mmg lumpy la..
sbb pe aku ckp mcm tuh.. pale otak aku ni slalu pk yg bukan2.. pk bnda x baik je... (sori sgt..!!) tak baik maksudnya.. betol ke?? betol ke dia ni??? aishhhh ntah2 dia saje je kot?? nak main2 kan aku.. x kan la xde awek?? apasal dia ni ye ye sgt?? (tu soklan yang dok legor2 dlm otak aku..!!)
kepada sesiapa yang berkenaan yakni terasa..
sy mintak maaf.. sbb luah pe yg sy rase dlm blog..
kelu la nk ckp direct.. n mmg tol sy fear..
tp sy akui feel sy makin lama makin berubah.. sume sbb awak...
mmg sy asyik ingat awk je.. ahahahah gatalnya aku..
msj awk yg ada ayat atas tuh.. mmg wat sy tertitis air mata taw..!!
x byk laaaaa... nama pun tertitis.. tp mmg menyentoh hati..
mcm yang sy suruh awk akui yang sy ni ganas... tp dgn awk mmg ganas yang tol x jadi laaaaa... kalo jumpa jgn nk wat mcm tuh... kalo termenangis sy sbb ayat jiwang awk mmg laaaa... sy cepok awk sekuat hati sy!!! sy pk sejauh mana siyesnya awk ms mula2 .. bila tgk n rasa awk sungguh2 kat sy (hehehe ke aku yang perahsantan..??) sy sedaya upaya nak elak dari awk..!! tp dlm tempoh sebulan dua ni apa yang awk wat n ckp tol wat sy pusing kot!! mcm dh jd karipap pusing berinti keledek jadinya ahahaha... agak x betol ckit.. hahahah tu la awk bagi ayat2 mcm tuh lagi!! ekekeke.. sy sedaya upaya kona2 pun, awk tetap direct... smpi berkali la awk nak sy taw kedirectan awk tuh... walhal sy mmg phm pun.. cuma sy wat 'pandai' je.. bila dok mcm tuh.. ssh hati sy jdnya..
nak kenakan awk.. awk lak kenekan sy balik... sbb tu kdg2 bila awk direct dulu sy trus mls bls msj awk... sy suka terminatekan conversation kita.. byk alasan sy bagi nak wat itu la ini la... taw2 sy tido laaa... hahahah.. tp awk mcm tuh gak...
lagi byk sy nak ckp ni... dh la awk kenal sy dr zmn sy yang agak 'bagak' tp awk ttp wat mcm xde pe.. malah awk terus je msj.. (tul ke mamat ni sy pk?? putus fius agak nya..!! hahaha) tp ms tuh sy malas nak layan awk.. sbb dr awl ayat2 awk tunjuk awk sorg yang sopan.. hahahaha.. so sy cukup x percaya.. sy ingat awk dulu playboya... ahahahaha.. tol wak... tarak tipu maaaa.. mmg terlintas dulu dlm hati.. dasar jantan.. kalo nak mengayat no.1... boleh blah laaaa... nak berlakon lebey... ko ingat ko mcm arwah bapak n abg2 aku... bapak n abg2 aku mmg la baik (lelaki2 yang sy kagum..!!)... ahahahhaa... kekdgkan lepas awk msj, sy ngomel sorg2.. smpi mak tanya kenapa ngan sy ni marah x tentu hala.. hahahah.. kalo ngan uda.. lagi la.. sebuk dia tnya.. awk ni sapa, sapa... tp jwpan sy ORG PLANET MANA NTAH!!! ekekekek.. sesuka hati sy je kan... tp setiap kali tu la jugak.. xde bezanya dalam diri awk.. tetap mcm tuh STATIK hahaha sampaikan sy x leh hipokrit.. ingat kan pestime punya kes ni nak jadi hipokrit... rupanya x mampu gak... sbb kalo sy wat mcm tuh.. sy hipokrit pada org yang salah..!! n kalo sy hipokrit sy dah x jadi diri saya... (PLASTIK LA JWBNYA)
awk taw tak.. awk ni mmg pakar taw.. pakar bagi sy ayat.. ayat yang cukup wat sy palpitation.. setiap ayat awk tuh sy x leh lawan.. mesti gedebok balik kat sy!! nak jd jaga saya la, bodyguard sy la... siap offer bahu lagi kalo sy nak menangis..!! mmg alahai sungguh n mmg wat sy merah muka.. kalo leh sy pki karung guni je tutup muka ni taw... berbalik soal playboy.. sy tekujat taw... ms awk tanya leh x masuk dlm list awk... ms tuh sy ckp dlm hati laa.. haaaaa.. ngaku pun ko.. dasar lelaki buaya ahahaha bang kene ko ngan aku... leh aku bambu ko nnt.. pki topeng tol mamat ni... uishhh mesti byk awek ni.. kan sy bls msj mcm tuh.. tp awk mmg jahat sgt sgt.. kenekan sy balik.. ms tuh sy tgh makan taw
'Bkn list awek2..tp list utk sy..mcm umah, kete, moto, parent n lain2..hahaha'
awk balas kat sy mcm ni.. erkkk mcm kne tumbuk perut ni.. terus x lalu nak makan.. dlm hati aiseyman mamat ni, suka kenekan aku.. byk la kata2 awk yang wat sy bengong sebentar... agaknya sy mcm awk dah bak kata ayat awk mkn x bsh, tdo x kenyang, mandi x lena.. hahahahaha (sungguh tersusun ayat mu itu..!!) hadoi la kalo chekgu bm yang pernah ajar awk taw... ekekekek.. lagipun sy kagum bila awk berani berdepan ngan uda sy ahahhaha...jumpe adek trus dpt pakej jumpa abg n 3 kwn baikya plak.. kesian awk.. tp mmg sy respect ms awk berdepan ngan uda.. sy taw ms tuh awk berpeloh.. ekekeke.. siap berani ckp ngan mak plak tu.. mintak izin nk kuar.. hahahah.. nape sy puji awk sgt ni.. jgn kembang dah la.. PoP..!!!... pecah dah... ;)
pepun sy mmg hepi kenal ngan awk.. kalo leh mmg nak jumpe awk hari2 kah kah kah... gatal sebentar.. tp bila dah jumpa sy malu sebenarnya hahahah.. sbb tuh sy x pndg awk sgt ekekekek.. sbb awk suka wat muka sy merah.. bila sy berani usik awk.. berganda lak awk berani usik sy... tu yang rase kalah tuh.. next time x mo kalah lagi.. ahahah tekad tol aku ni.. siap sedia je la ye awk... nnt biar muka awk lak merah..!!
sy sentiasa berdoa semoga allah swt berkati hidup awk.. permudahkan segala urusan... hope awk sentiasa hepi.. hepi.. hepi.. sbb sy pun mcm tuh tambahan ngan adanya awk dlm life sy.. n jaga diri awk tuk sy jugak..!! (malu lak sy ckp mcm ni..!!) copy cat sebentar... (jika awk baca - pasti baca nye.. tp ms je yg tentukan bila awak akan baca hahaha.. sila jgn usik sy lebey2... hokey..!!)
:: sy bukan seorg yang perfect ::
:: sy x kaya ::
:: sy x cantik ::
:: sy x pandai ::
(DUSH.. DUSH... ABAIKAN KEJIWANGAN AKU..!!!)
(POST INI HANYALAH NTUK 'AWAK')

9 comments:

  1. hahaha.. 'awak' tuh org yang wat sy dup dap ekekekeke

    ReplyDelete
  2. mood penutup ntuk 2009.. hahaha.. jiwang la plak!! malu malu malu!!! abaikan..!!

    ReplyDelete
  3. rase nk tinggal jejak kali ni lah..

    auww suka nya, u nie happy mood..
    cepat la couple ngn awak tuh..hehe (nyibuk plak)
    nway suka la tgk u..kagum ngn semangat n usha u dlm mengecilkn body.. u and Einaz is my idole..muuaaahhhaa

    nice sharing (*-*)

    ReplyDelete
  4. hahha.. hepi mood ke?? i x suka serabutkan pale.. cukup2 la ssh hati kan.. kalo sedih skrg pun, dah ade org offer bahu yang tegap tuh ekekekek.... usaha mengecikkan body?? dah puas gemok.. kalo leh x mo gemok2 lagi.. bila ramai yang bg sokongan.. lagi i cukup semangat.. nyway thanks a lot.. muaaaahhh tooo... hepi new year... :)

    ReplyDelete
  5. hehe.. ye la kn, dh de org offer bahu, nangis la sepuas nye..hik3

    nak jadi cam u gak, tapi ai nie cepat tol tegoda,semanagt x kuat..tekandas ditengah jalan..huhu

    hepi new year to u 2 =)

    ReplyDelete
  6. sape tu ct? ups..pipi kak mia lak rs merah membaca semua ni..teringat zaman cinta mula lak...tp ble nak mengekalkan ikatan...terasa sakit sangat2...betul org kata ms mula2x laki nk dpt kte...rs indah sgt ayat mereka..ble dh dpt kte 2-3 tahun,kte sbg ppuan banyak yg nk kena ngalah....semoga ct diberi cintahati yg memahami hendaknya....bercinta tu mudah, namun kena setia utk kekalkanyya dik...akak doakan utk adik ye...

    ReplyDelete
  7. hani :: huhuhu... offer mmg la offer baek.. ekekeke tp segan laaaa... sesuka je nk nangeh kat bahu org... mau kne marah ngan mami ku syg!! kuang.. kuang.. kuang....

    kak mia :: ct paham... nak2 ct ni jenis ssh nak percaya ngan org.. tmbhn plak.. ct tgk org sekeliling ct ada yang kecewa.. even punca nya bnda kecik je.. mmg ct akui ct takut sebenarnya.. takut nnt kecewa... sbb tuh ct doa sgt2 supaya.. allah berkati hubungan tuh.. n hope dia ikhlas mcm ne ikhlasnya hati ct... insya allah..!!

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~