Tuesday, December 28, 2010

beradoi seketika...

aku bengang..
hangennn tahap gylerrr...
aku kan baru tukar keje..
konon nya nak yg lebih baik..
tp sebab management yg mementingkan kaum..
hingga aku terpksa wat 2 keje dlm satu masa...
aku mengambil keputusan ntuk resign dlm tempoh terdekat!!
mungkin lebih baik aku rehat seketika kat rumah..
gara2 keje ni... aku berhabis air mata..
penat lelah... rumah kelam kabut..
balik lewat...
so..
ntuk seketika...
cik jenab akan beradoi...
sambil melelapkan diri dari chatting berinternet...
sambil tu doakan aku dapat kerja baru..!!!
x sanggup la duk umah lama2..!!!!!

1 comment:

  1. harap2 pasni dpt keje br...
    pastu boleh berintenet2...
    rindooooooo!!

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~