Friday, December 03, 2010

selamat tinggal...

oke.. selamat tinggal semua... hope ofis baru bakal ade la komputer..
supaya memudahkan aku hapdet fb dan belog...

gumbira dinyatakan.. aku dapat keje baru... jadi balaci kat pasaraya terkemuka..
cawangan yang baru bukak kat puchong je.. muahahahaha...!!

so babai.. yg penting keje 5 hari je.. so pasni leh jd student account.. walllaaaa.. bestnya...
lain aku mintak.. lain aku hantar resume.. bygkan 2 hr berturut2 aku g interview.. jenuh la aku bohong bos botak aku tuh.. tup tup rezeki aku... terus dapat...

alhamdullillah.. syabas pada... aku.. yeeeeaaahhhh!
account manager assistant..
(cit kepooochiee lebey.. pdhl assistant je..!!)
pe aku peduli...

yg pasti suasana keje berubah... sebelom ni keje sekor2 mcm beruk... dah aku sorg je handle ofis ni.. kalo free pun harapkan cik abg je temankan kejap.. skrg keje kat tempat gabak... penuh org..
sah2 kne ngurat nnt.. hikhik.. betol la td kne ngorat dah.. sekor mamat ni tny.. siap tnya lagi bila masuk keje... ganasnya aku menjawab.. x dpt pun lagi...!!

dgn kelebihan gaji yg bakal aku ada, aku dh terbayangkan exercise bike.. dumbbell 10kg... mcm2 la.. pendek kata nak habiskan duit pd brg2 yg maha pekdah tuh.. pastuh aku akan pastikan menten kurus wooo.. ye la aku xde lesen lagi.. paling x aku naik bas.. turun kne jalan jauh gak.. pastu masuk ofis baru naik tingkat 2.. hohohoho sah2 basah ketiak aku..!! disini la aku bakal manfaatkan pedometer yg ade.. doakan aku.....

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~