Wednesday, June 29, 2011

sy nak mcm ni jeeee...

aku rse jari manis aku ni saiz 16,
tu pun longgar..
tp masa g 1 kedai tuh..
dia kate 19..
lantoiiiii..
yg lain sume 16..
kat ko pesal 19???!!
bohong jeeee..!!

udohnyaaa nak serperise x leh..
sbb cincin kne cr sesama...
cik abg plak sebuk tnya aku nk mcm ne..
aku nak juta2 punya cincin lehh??!!
kalah masa siti nurhalijah kawennn..

sebenarnyaaaa.. aku suka simpleee..
simple tp sweet...
ntuk cincin merisik..
cukuplah sekadar cincin belah rotan yang biasa...
mcm cincin yang arwah bapak aku bg dulu..
syg sgt kat cincin tuh.. tp x leh pakai dah..
sbb longgar...

tunang plak.. aku suka sebiji batu je..
ntah la dr dulu angan2 nak cincin mcm tuh..
dia tnya aku.. so ni jawapan aku..
aku prefer cincin mcm ni...

cantek kaaannn??
cepat la cincin ni tersarung kt jari aku hahahahaha...

nnt nak nikah aku demand laaa...
nak rantai emas setebal rantai beskal...
muahahahahahahahah!!

1 comment:

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~