Tuesday, May 15, 2012

siap siap siap .....

salam..
wah wah.. penat jugak ye nk kawen ni..
bukan penat ape... preparation kne bebetol..
so far oke gak la... tp siyes tertekan dr segi mental dan fizikal..
diet mmg hancus tahap petala langit ke-7!!!

bulan ni che tunang dh pindah rumah yg bakal kitorg duduk
pas kawen nnt..! *wink*wink*
hahahah.. takat ni aku la interior designer dia..!!

habeh ko kaler pink je memanjang..!!
sowi ye.. pink pilihan hati ku..!
tong sampah pink! kabinet pink!
kalo leh sume kelengkapan aku nk pink!
pastu idea mak lagi.. berderet cermin muka..!!!
duk ulang alik carrefour tu yg x thn.. hahahaha..
cr cermin muka. jeee..!! pastu g tesco lak..
beli frame gambo..! susun gambo masa tunang..!
hasilnya simple tp aku suka..!!!


2-3 hr ni mmg penat la.. smpi aku sakit2!!
siap mc tuh.. penat wooo set up kan umah..
nk2 waja mcm aku ni hehehe.. sume nk cepat..!!

pepun.. skrg ni aku dh kne jaga che tunang..!!
nak2 hr ni gasak demam woooo.. siap kne wat blood test..!
hopefully dia sehat la...!!

tido umah br tu elok2 la yeee...!
jgn sepahkan plak..!!
babab nnt...!! hahahahaha..

doakan sume berjalan lancar...!
Insya allah.. ;]

1 comment:

  1. mmg penat set up rumah...set up bilik pengantin sendiri pn penat..dgn mengecat bagai..apatah lg nk msk rumah baru sendiri...

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~