Wednesday, June 20, 2012

Diet.. Diet.. Sempena Nak Kawen.. Hahahaha..

Bila dh syiiiooookkk makan.. Badan pun naik gegylerrr... Bukan gegeli.. hehehe.. Sbnrnya aku sudah terlalu gemokkk..! Berapa berat ku.. Usah kau tanya.. Sbb aku xmo jawab pun..!!! Last week aku kol mak andam aku... dia suh test baju hujung bulan 6 nieee.. Arrrgggghhhh.. badan penuh lemak.. Camno tuh labu..!! Aiyooo meroyan aku minggu ni...!! So kne buat diet drastikk... ATKIN'S but NOT SO ATKIN'S.. Sbb aku lebih pada sayuran hijau.. tp siyes.. penat sgt.. masuk hr ke-3 demam... Hr ni hari ke-4, MC kaki tgn sakit... Mmg la susut.. Smlm turun bg bekal kat En.H aku tuh siap tegur lagi bape kilo turun, hehehe sbb baju aku dh loose... 3 hr turun hampir 3kg.. Tp seksaaaaaa baiiii...Sakit badan.. So hr ni stop laaa... kang pingsann lak..!! Lagipun sume org dh marah.. Degil beno aku ni..

Aku nk update pasal perihal kawen.. button badges dh siap.. fotografer dh ade.. siyes aku suka fotografer hubby n wife ni.. memahami kehendak dan bajet pasangan muda macam kami.. Diorg kata sbb dorg pun ade pengalaman mcm tuh.. TQ Wanie & Ridzman.. Hope baby yang bakal lahir nnt sweet mcm korg!!! Skrg ni nak comfirm psl khemah, ingt nk amik sbelah ofis je sbb dekat kan.. Tp ada plak lain yg murah.. better amik tuh.. Oh yeee kad kawen pun dh ade draft.. Atas sebab nak jaga hati 2 pihak... kitorg decide blendkan kaler kad kawen tuh... Dokumen aku dh ready.. Tinggal dokumen dia je...

Alahaiiii.. Sudah mau kawennn rupenya aku..!!! Heheheheheh...

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~