Monday, June 25, 2012

ku pikir mudah..

alomakkk... aku ingt bila kawen satu negeri mudah..
mmg mudah pun.. cuma kne ingat daerah berlainan..
Dia - Gombak (Kuang)
Aku - Sepang
so daerah berlainan pejabat agama daerah pun berlainan laaa..
camno aku boleh lupe tu.. berlagak lagi.. sbb satu negeri..
ingt boleh goyang kaki keee??!!
hahahha maklum masing pestimeee..

so far setakat hari ni 25 June jam 11 pg..
dokumen pihak lelaki telah pun selesai..
Yeayea.. dia dah dpt kebenaran berkahwin dgn aku..
Alhamdullilah.. esok akan diuruskan utk pihak aku..
Aku akan jumpe PPN kariah aku...
Pastu urus tuk g Pej Agama Daerah Sepang...
Utk dapatkan kebenaran berkahwin..
Lega sgt.. sekurang-kurangnya dr segi documentation dh selesai..


Tp yang buat aku cuak minggu lepas adalah apabila aku mencari..
SIJIL NIKAH MAK BAPAK aku...
huaaaaaaa.. huaaaa... nak nangeh sebenarnyaaa...
aku ingat hilang.. ingat okeyyy..!!
tup.. tup.. jumpe..
mcm ne aku lupa aku ade asingkan tu dulu..
Alhamdullilah jumpa.. kalo x jumpe masak aku..!!
Kesian mak aku la nnt...


Dah la x sihat..
Kang kne bawak dia tuk urusan meng'apply' balik..
Sijil tu penting... walaupun aku anak ke-7..


Tapi wali aku adalah Abang Long aku...
Sijil tu utk menunjukkan wali aku sah tarafnya..
Saksi plak 2 abg aku yg lain hahahaha..
Kroni adek beradekkkkk...

Pepun aku gumbira sebab perjalanan aku nk menjadi isteri ni..
dipermudahkan.. semoga kekal sehingga akhir hayat..
kalo ada masalah pun harap aku dan suami kuat..!!




Tp aku bengang laaaa...
Kad kawen aku ni bila designer nak bagi final draft??!!!
Mintak blend kaler pink ngan purple je pun..
Dah hampir seminggu dh ni...
Cepat laaa...!!!!!

Huh.. (tarik nafas...)
Bw bersabar.. Kang hilang seri pengantin akuuu..!!
Ermmm 2 bulan je lagi dr tarikh hr ni..
Pengantin Syawal.. auwww....

Hihihihihihihi.. 



No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~