Saturday, August 21, 2010

Bateri

semalam..
seharian kunun berduka cita..
punca nya timbang yang kunun ku anggap rusak..
aku ni kalo dh ssh hati payah laaa...
asyik teringat je..
so semalam...
balik je uda keje..
aku terus ajak cari bateri...
cr kat kedai jam dekat ngan umah je..
ermmmm... aku ingat murah..
dalam 2-3 hengget.... tp uda dh ingat kan..
harga mungkin dlm 6-8 hengget...
dan.. perghhh mmg mahal..
RM 8.00 ntuk sebiji bateri...
kalo 2 dah RM 16.00..
tp kedai ni charge aku RM 15.00 je
pejamkan mata pekakkan telinga...
bayar je laaaa... kang timbang x leh pki...!!!


hehehehe.. mmg salah bateri...
bateri dulu terlalu lemah tenaga batin... ahahahahaha....
ooohhh penimbang nasib ko x rusaaaakkkk..
i lapppp uuuuu...
meh kite teruskan berchentaaa...
tp aku namo la tunjuk berat aku skrg...
sbb jwpanyaaa..
S.T.A.T.I.K ==> 58 KG (arrggghhhh..!! tensen..)

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~