Friday, August 06, 2010

MOK..!!

berapi.. kalo leh aku nak bakar sorg kwn aku..
sbb hr tuh dia kol aku.. dan2 pggl aku MOK..!!
sentap la jugak...!! aku taw ko minat aku.. tp x
x dapat.. hahahah... bahaya main2 chenta ngan ko..
tp aku pegang kata2 dia sebagai semangat..
ko tgk la nnt aku wat air liur ko meleleh..
bila aku memakai kebaya pendek hohohoho.. ms tuh ko
mesti merayu supaya aku jd geng cemolot ko..!!!

well ntuk beberapa ketika berat aku mmg statik..
standard la turun naik brg 500g je.. kire ok la tuh...
aku nak kenal kan brg yg byk bantu aku ms mula2 senam dulu..
nak g gym jauh a.k.a tak mampu huhuhu.. pdhal rsenye dulu
malu kalo g gym... sbb aku rse msti ade sore sumbang...
"SI GEMOK NI BAJET NAK KURUSSS LA TUH, MCM LEH JEE..??"

so alat ni la yg mengejungkan urat perut, urat bahu, kaki tgn suma laaa..

skrg nie aku berchenta balik dgn alat niee...!

ROLLER SLIDER...



even ade sorg kawan aku siap berkata.. abg dia la ckp katanyaaa...

"ORG YG SENAM KAT UMAH NI SS (SYOK SENDIRIK)"

korok ko... mentang2 la abg ko gym trainer... boleh blah laaa...

x pasai2 kne ngan aku...

pokoknyaaa... dgn mengsyok sendirikan senam di rumah laaaa...
aku berjaya dapat 58kg.. ade abg ko nak train F.O.C kat aku..
ade abg ko ngan ko bazir tenaga, air liur train aku....
ada abg ko ngan ko yg wat aku jd mcm ni..
ade..?? ade..?? ade keee..?? sengalllll..!
so jgn nak bla... blaaa... blaaa.. ngan aku..
pastuh tipon ckp aku GEMOK...!!! urrgggghhhhh
nasib hr tuh mulot aku ade insuransss...
kalo x berbakul dosa aku dpt.. hahahaahah

adakah aku seksi..??? aku bajet hawt jee...!!
errrmm mak aku bebel sbb aku pki seksi meksi..
bila kuar, bila duk umah, jd pakaian ala2 minah endon..!
hahahah mn de seksis n ketat ckit jeee....
wakakaka kalo kuar ngan abg2 aku...
abg aku mesti geram sbb dia kata jntn suka pndg dada aku..
konon dia nak tgk gelagat org.. so dia jln jejauh dr aku...
bila jntan ushaaaa.. dan2 dia tarik tgn x pun letak tgn kat bahu aku..
kire polok aku la... tp dia ckp dia segan... org pndang..
aku no hal... abg aku beb..!! tp yg wat aku kuciwaaaa...
aku di usha oleh org yg x bley blahhhh.. hahahaha
nak2 negro.. ee xde mamat hensem lain ke nak usha aku..
ade la jugakkk.. bukannya xde market aku ni...
hahahaha.. tp pak hitam wat pe... kalo hazwan hamdani x pe gak...!!
aku di usha sbb aku jln ala2 kate moss ketot... tegak..!!
dada agak menyerlah.. hahahaha.. tp eheemmmm.. gelak dolu...
hahahahakikatnyaaaa kecik tuh weiiii agak kecuutttt..!!
x lupe montot aku pun kecut...
sbb tuh kekdg aku jln mcm bongkok ckittt...!!!
sebagai solution yg bijak ala2 not so smart shop..
dah tu, ramai plak org tegur aku bongkok...
aishhhh payah..!!

bila kuar ngan cik abg...
dia mmg remind psl postur aku...
dia kate jgn duk bongkok..!
takut tulang aku bakal menghadapi PROBLEMO..!
lagipun sbb dia taw aku x suke susu..!! x suke balik..! okkkkeeeyy..!
tebiat aku skrg amat huduh kalo brisk walking ngan diaa...
jenjln ngadap cermin tgk figureeee..
walopun x slim shady, curve huduh..
'S' line mcm 'S' kne geles ngan lori 5 tan....
cik abg ttp kata dh oke...
aku slalu measure tang kaki laaa...
dh nmpk pjg dah kateeenyeee...
lain dia peha masih besooo...
hahahahah aku taw jg hati aku laaaa tuh..!!
walopun kekdg aku nak gak suruh dia kutuk aku..
tp kang aku lak gedikkkk mau majuk2 taik lembu...
wakakakakak.. JENAB SEWEL..??!


**sowie cayammmm.. jnji x wat lagi... swear..!! jahat pg2 dah wat org terharu.. pepun i loikkkkeee sgt sbb care gyler kat diri ku yg MOK ni.. i laaaapp u**
*prev pic been edited on 7 Aug 2010, 9.50a.m due to *wink*wink*

tgk pic ni.. aku rse bdn aku still mcm giant...
rangka aku besorrr laaaa... tgn aku bagak..!
ermmm tang kaki.. n perut mcm oke2 je..
(walopun lemaks degil bykkkk..!)
soooo.. x sabar nak sambut ramadhan..
sambil tuh leh gigih berusaha lagi...

oooo ye cik abg.. ermm kasut joging dh ade ke...
kata nk mula joging-jogingan.... hahahaha..
dtg umah yeee... kite joging sesamaaa...
smbil dgr lagu2 merepek kat hp i...!!
jgn lupeeeeee.....
beli laaa barbell awk tuh..
leh sy pinjam... okeee...
cik abg aku melawak.. biceps dh kempisssss..!!
sbb dah lama x mengymkan diri...
body menten sbb keje teruk...
bak katanyeeeeee keje 'CARDIO'
tu la ada palang nak gayut namo pasang..!!!
xpe.. xpeee... walopun biceps mu kempisss.... sssss...
ketol2 mu tetap mnjadi pooojaaaannn hatiku..!!

lagi satu sy nak bagi pesan penaja..

PESANAN PENAJA SITI ZAINAB BINTI NOH
jgn nak kuruskan bdn kamuuuuuu.....
70++kg dh okeyyyy...!! UNDERSTOOD..!!
ade ke patut dia nak 60kg... tggu aku slim shady 45kg..
ms tuh silala yeeee... hahahahaha.. tp jgn bising tinggal tulang..!!!
bygkan laaa kalo dia 60kg aku takat 58kg..
sah2 aku leh lagi berat in future..
(walopun aku tekad x mau nightmare ni berulang..!!)
kang aku yg dukung dia plakssss..
oppssss.. jgn main dukung2 di sini..
(zip mulot..!! zzziiiiippp)

okelaaaa... sebagai penutup..
dikesempatan ini.. saya nak ucapkannnn..
(terus saya.. sopan santun la kejap...!)

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN...

semoga amalan kite diterimaaa...
jgn terbabas-babas laaakk..
dalam bab pemakanan okeee....
ayat tipikal kekdg...
ala bukan selalu... bulan puasa kannn...
bila x slalu yg pyhhhh..
kang mcm kne pam2 plakkkk...!!!
jadikan bulan ramadhan ni sbg bulan capai target..!!

OOOYEEEEAAAHHH..!!

2 comments:

  1. mmg sesiapa yg overweight msti akan sentap punyer klu org gelar mok la..gemok la...badak la...hiiassshhh..mcm2 lg gelaran yg rs2 nya nak rabak2kan je mulut org yg ejek kita tu...

    tp...skrg ni bila dh slim sket...

    so...klu jmp kita yg dh slim tu ,bw baldi utk air liur dorang yg kluar menjejeh2 tu hahahahah...

    seriously...sgt kagum dgn kamooo!!

    p/s: xprnah lupa dgn org2 yg ejek2 kite kat skolah rendah dulu.. ;(

    ReplyDelete
  2. kdg2 diorg assume org obes ni jd bhn..
    ermm mmg la kalo org kutuks kite gelak sama..
    tp ada la tahapnyaaa... jgn overbroad plak..!
    dasar x pndai jg hati org...

    ntok yg sebuk air liur leleh tu...
    siyes kalo leh bwk baldi..
    wajib, harus, mesti bawakkkk..!!
    takung pastu suruh diorg minom lik..!
    pastuh jln dgn gaya berlagak dan mendada..
    hahahahaha.. angkuh sungguh statement..
    dasar lepas gerammm wooo...

    betol.. sapa yg pernah ejek kite..
    mmg x pernah dilupakan..
    nak2 mcm saya...
    zmn sek dr form 4-5 mmg x beshhhh..
    sungguh x best.. such a horror...!!
    baik lelaki pompuan sume samaaaa...
    dats y bila jumpe balik...
    sume ngangaaaa... then bajet mcm kite ni
    kawan baeeeekkk dia laaa sgt..!!!!
    tp yg pnting.. mereka2 yg poyossss dulu..
    lagi MOK dr diriku...!!!
    sume sebuk tnya perghhhtua....!
    bagi yg minah2 poyosss..!!
    bg yg mat2 poyosss...!!
    sebuk mintak nombor...
    konon nak ngayat la wekkk...
    jgn nak wat aku muntoh hijoooo k..!!
    bw abg ketol aku bagi korg nganga lebeyyy...!
    baru tawww.. auuuuwwwww... *berlagaksss**

    p/s : comment ini berunsur *emo* dan *riak*... maaf, ampun... dr hujung tudung ke hujung sandal.. saiz 8 ataupun 9... ;P

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~