Friday, August 20, 2010

xkan sampai sini je jodoh kite.. setahun cuma.. ;(

awak..
2-3 hr ni sy perasan awak berbeza.. tp sy pura2 wat x taw...
tp.. pg ni.. pe yg sy takutkan benar terjadi..
awak mcm ucapkan selamat tinggal pada saya...
saya mmg dptkan rasakan... sy kecewa ngan tindakan awak tu..
saya x lalu nak sahur awak taw x..???!!!

setahun dulu.. sy nekad ms amik awak...
tp bila lepas setahun kenapa awak buat sy begini...
sy terpikir pe salah saya..

bila sy tnya mak, alang ngan uda..
diorg bg jawapan..
MUNGKIN..
sy nak sedapkan hati..
sy senyum je la dan bersangka baek...
mungkin... mungkin.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

xpe xpe.. sy dh ckp kat cik abam...
dia kata nnt cari lain kalo ko dh rosak..
wahaiiii... PENIMBANG



mungkin bateri ko kong ckit...
tp kalo ko betol rosak..
uhuk uhuk uhuk....
kne beli.. baru laaaaaaa...
xde mahal2.. beli yg jarum sudeyyyyyy..!!!!

tp awk kne ingat sy x salah...!!!
sy x berat mn pun.. yg berat abg2 saya...
diorg lagi berat dr saya...
over 90kg la...

pagi2 ni aku dh emo... pesal..???!
penimbang aku mcm rusak...
geramnyaaaaaaaa..... mintak2 bateri je masalah...
sbb dh lama pun penimbang tuh...
setahun dah...
mn x habeh bateri.. kalo duk kne pijak je....
dlm tempoh sethn ni.. hihihihihi....

sempat bikin saspen sama inche abam cayam...
hahahahahah mesej ckp jodoh ngan kesayangan cuma sethn je..
adeihhhh.. adekah kamu ingat aku di pinang oleh sang jejaka itu...
wakakakakakak... pe aku merepek ni.....
ato adakah kamu hengat aku mau break sama kamu..??
no.. no.. kalo break fast mau laaaa.... ;)

hehehe cayam 2 hari berturut bermula esok kite break fast sama2 taw...
i reserved diri i ntuk break fast sama u....
pastu kalo x jumpe bateri tuh hari ni...
i nak ajak u ronda cari smpi ke negara china...
oke.. ini adalah paksaan..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~