Monday, October 11, 2010

misi penting...!!

sabtu gedik nangis2 hahahaha budus sungguh mu cik jenab...
ahad gedikz hepi2.. aiyooo mmg sengal mu cik jenab...
dia demam.. sian dia bwk aku g midvalley...
keletihan.. tahan lapo.. sampai pening... pepun..
TERIMA KASIH..!!

hehehe.. tp aku nak cite...
kan aku ngan dia bermisi nak wat homegym la kunun kan..
selain misi nak sambung belajar.. dan tukar keje yg lebih baek..
ntuk masa depan kami berdua.. wahhh... malu aku...
bila g mn2 mesti kitorg cr je bukan beli pung..
pendek kata wat survey la... brg yg besh-besh..!!

so semalam... sampai sakit kaki tawaf midvalley..
pdhl kaki dh sengal jln kat expo kerjaya.. then naik tangga lagi..
lif gasak wat hal.. penuh laaaa... aku x kesah la...
tp kesian gyler kat dia yg x sehat tuh... nmpk sgt... letih..
nak byr parking 1 hal.... mengong gak midvalley ni!!
sian yayang aku tuh..!! huh....!!
nasib x pitam... SORRY ye sbb nyusah kan abg..!! (T_T)

lepas mkn roti, br dia ok...
owwwhhh lapo.. tu la degil org dah ckp makan dulu..!

lagi satu, aku jumpe budok kelas aku dulu...
elok dia perati aku... dia kata takut salah org hahaha..
last2 wat aku terkejot berok..!
dh 4 thn aku x jumpe dia... biasa la berlagak a.k.a riak..
dah kurus... dia keding lain cite... xyah tanya aku la rahsia nak kurus...!!
tp dan2 dia tnya depan cik abg aku, adakah cik abg aku wat aku mkn hati..??
sehingga jadi begini.. alahai sian cik abg aku...
jwpn aku dia la wat aku senang hati.. sampai aku jd mcm ni..
hihihi sweet x jwpn itu cik abg ku..??!! cik abg senyum manis je..
walopun tgh pening... rase terpikat balik tgk senyuman itu..
huaaaaa.. merepek balikkk..!!
kema nnt kita kontek2 lagi ye... jgn buang no aku tuh..!!

ok ok balik kat story... hheheheehe... aku beli ini..
hoooooreeeyyyyyy...!!
pdhal br bulan lepas berikrar gaji ni x nak beli pepe..
tp godaan pd sales membuat aku hanyut hahahahaa....
aku pun gedik ajak dia survey gak... pastu bila dh pndg.. BERKENAN la lak
lagi satu dia laaaa... heheeh dan2 salahkan org lak...
jeles ngan cik adek manes sebenornya... ade benda gabak tu...
bulan lepas x berdaya sebab beli abs roller...
bulan ni nmpknya x berdaya gak dr menahan diri ntuk x merembatnya...!
la ni.. mak dh dpt sepasang...!!!! nak beli yg gabak benor nnt laaaa....


**einaz pinjam pose u jap.. muahahahaha....

nyorok dari mak aku gak ni... takut dia bebel.. tiap bulan ade je yang anak dia rembat..!! hehehe tp dia x bising la... cuma nasihatan.. kata x pyh nak ketol2 ke pe.. ckup biar tegang ngan kecik lengan dahhh.. baeekkk mami.. (dlm hati nak ketol ckit jeee...) tu pun dia kate berat sgt.. takut aku x larat... suruh uda aku lak pki.. errkkk.. pe barang n pe kesss... mami.. anak mu membeli kerana ingin memakainya... lgpun daya tahanku dan keimunan ku kuatttt...!!! kan pg td mami mengelengkan kepala tgk daku bereksperimentasi..!!

tp kan... pastu kitorg g giant puchong.. konon dia nak try timbang yg hr tuh..
hahaha.. bdn naik lagi (hihihih kaber mulut aku gelak..)
dah dia risau bdn naek.. tp byg laaa.. fat still sama k...
nak kene pujuk ni x kasik susah hatiiii.. ptt aku yg risau kan...
bdn aku lambat turun.. ptt dia pujuk aku kan... hahahaha
xpe xpe mkn dulu nasi black paper yayang tuh... ekekekeke
g tingkat atas giant.. adehhhhhhh...
pesal la.. aku x naik kat sini..
lama dh x naik so x perasan kedai ni.. tu la dulu kalo naik mencekik je..
g fud kot laaa.. kepsi la... pizza laaaa....
ni kedai peralatan senaman...kedai br ade kot..
wahhhhhh mmg tegudaaaa aku....

**pesanan satu -- yayang, beli la alat ni... anje taw yayang berkenan.. nnt leh angkat beban lebih 70kg... lg berat dr anje tuh.. nnt ketol yayang gak yg timbul.. sapa yg suke... anje jugakkkkk... lagipun sebab anje nak beskal ni.. kan cina tu kata leh dpt murah ade pwp wooo.. sapa nak bagi kedai tuh jugakkkk... (bayangkan la aku ckp kat dia mcm ni... sambil gedik2 dan sendel2 hahahahahahah.. gyler poyos..!!!)



well cr payment pun mcm best kalo amek secara installment, interest x tinggi sgt..!!
hehehehe.. yayang.. yayang.. yayang...(gelak mnja ke jahat ni..!!)

ni website diorg... mn la taw korg ade berkenan ke..


**pesanan kedua -- terima kasih atas setiap penjelasan.. hehehe sori sume yg terjadi hari sabtu jadi sendirik..!!! aku suka sikap kool diaaaa...!!! aiyooooooo.... in luv in luv in luv..!! aku suka dia pujuk aku... tenang je.. lagi satu dia senyummm je bila aku cite... x marah pun siap gelak2 lagi... aku jnji aku berperangai mature ckit.. sungguh malu berperangai mcm kanak2 ribena yg in luv k.. full stop

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~