Friday, October 29, 2010

kontra

bukan game contra yang dedulu ye..
ni stori mori aku dan kuwan..
semlm kuwan mkn nasi lemak kat umah aku kan..
aku nak cite 1 hal.. 1 setengah pinggan nasi..
cuma dimkn bersama sesudu sambal!!!
aku taw dia x suke pedas..
cuma semlm aku terpikir la..
adekah sambal aku pedas berapi..???!!
lantak la.. yg pasti aku ngap sesudu..
tetap menten..
haissssshhhh...
tu mak aku ckp aku semangkuk sambal leh ratah mcm tuh je...
hehehe mcm ne aku terkejut ngan cara dia..
macam tu la dia terkejut ngan cara aku..
hahahah fair n square la..!!
lagi satu kalo nak aku pilih donut big apple..
hehehehe sah durian choice pertama aku...
yang sah x masuk dalam list cik kuwaaaann...

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~