Monday, October 25, 2010

R to da A to da B to da U to da N


tajuk pun dh serabut lalat..
baca leklok ye anak2..
RABUN.. ya aku mmg RABUN...
tp kucing putih tu bukan la aku..
akukan manusiaaa..

semalam aku wat cermin mata..
sbb dah 2 thn lebih aku pki cermin ni..
so skrg ade unsur2 kekelabuan dan kekaburan disitu...
nak wat cermin mata pun mahal.. siyes mahal gyler...
kne pandai cari kedai.. kalo x mmg bazir je la..
pastu cr yang pakej... sbb sabtu tu aku dh survey ngan uda kat ioi..
jumpa la kedai yg ade pakej ni.. limit power dalam 800..
range dalam RM 128 - 198.. oke laaa.. dr yg lain..
limit power bwh 500 harga dekat RM 300...

so semlm jimba2 la aku ngan diaaaa...
terus buat.. pattern 4 segi.. half frame..
x la muka aku ni nmpk bulat..
sbb kalo pakai yg pattern bulat.. mmg ketara kebulatan
argghhhh... kuciwaaa...
tp.. kuciwa bukan peeee...
power makin bertambah pada mata kiri aku.. lebih 50 wooo..
dekat 500 dah.. aduihh.. kanan lak bertambah silau..
lagi la aku beradoiiiii...
nasib la dapat awek rabun hahahaha..
sedangkan mata mu ala2 mata helang..! ecehhhh berlagak.!!
hahaha motip ==> aku jelesssss..!

so korg taw cara ntuk penjagaan mata..
takut la tua2 nnt power makin up ni...
ermmm selain tuh pe opinion korg tentang..
PERMATA HIJRAH
kalo aku prefer produk Toner Mata Pearl Extract V (Toner Pink)

ermmm produk tu mcm ok la ntuk aku..
sbb bukan siyes pun takat rabun je..
ade org kata agak ok..
so korg ade x pengalaman ngan produk ni..
maybe korg sendiri ke.. famili ke..
kawan.. or sesiapa je la...

sambil tuh cr la beberapa barangan baru...
botol air 1.3l x da la nak bwk ayor 2l dah..
bra 3 cangkuk yang best..!
pokoknyaaa.. duit habishhh lagi..!!!
H to da A to da D to da O to da I..
HADOI..
mkn pasir jom sementara gaji bulan ni dapat..!!

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~