Friday, May 07, 2010

1: Merepek, Merapu, Melalut...!!

Salam..

Lama aku x tulis kat blog sendiri, mcm biasa la..
aku MALAS wah wah... kerajinan mempostkan
entry kali ini sebab semalam aku half day..
so bila half day aku berkesempatan memikirkan pe
aku nak buat keesokkannya... suma entry yang aku
post pd hr ni.. dah aku siap taip kat notepad.. hahaha..
sampai office pagi trus copy dan post kat blog..

SONANG!!

pesal entry aku bernombor.. sebab aku nak byk ckit entry..
x byk mn pun 3 je... ermmm... yang first mcm biasa la..
tajuk pun dah taw... nak2 aku mmg suke merepek... mabuk
punya org.. xde minum2 hokey..!!

aku nak cite perkara yang out of topic la... hahaha..

mula2 kan... aku dh beli hp baru gaji bulan lepas...
SE K770i.. aku pun x taw nape aku pilih tuh..
maybe cinta pandang pertama kot..!! hahahaha poyo..
aku kalo dah berkenan sesuatu tu mmg stick kat itu je la..
mcm kes dgn MR.'AWAK' la... hahahahaha
TARIK NAFAS.. ye MR.'AWAK' jgn marah!!



ermm... ektiviti byk..
pegi pameran kerjaya kat midvalley...
balik sempat gak rembat cd workout..!!
yeah..!!



byk benda jadi.. aku g interview kerja di tempat yang x bley blah...
dpt offer tuh.. tp TOLAK.. atas alasan tertentu....!!

best aku tgk IRONMAN 2 yeyeyeey... THANK YOU.. ehem.. ehem..
hahahah... mmg best.. wah.. ROBERT DOWNEY JR.
hik hik hik... ingat masa SHERLOCK HOLMES dulu..
ngan MR.'AWAK' ms mula2 kenai dulu.. huhuhu.. x pandang dia langsung..
nak2 position baekk punya.. sampai MR.'AWAK' tegur la..
x tgk kanan langsung... pe lagi kene jeling laa... hahahah
tp kan psl IRONMAN 2 ni mmg aku cop nak tgk ngan MR.'AWAK'
jugeeee.. kami plan lama ni... MR.'AWAK' sampai dtg ofis aku la..
hari Jumaat tuh.. book tiket.. walopun malam sblm tuh tiket kat GSC Alamanda
dh nk habis.. kitorg nak gamble je la tgk seat mana yg kosong kan.. untuk Ahad..
tp keajaiban berlaku.. ala2 sinetron indonesia la kunun2 nya..
GSC Alamanda bukak hall lagi 1... ahahahahahaha.. kalo x pathethic la
hidup aku.. x dapek nuntun lelaki kacak itu.. huh...
MR.'AWAK' tempah tiket online.. kami tempah together gether tuh..
huhuhu.. alasan nak jumpe aku ckp je la... hahaha...
konon.. jnji jumpe kejap *wink*wink* ..
gedik la aku ni siap post gambor tiket..
xpe la.. bukti aku tgk IRONMAN 2 tuh... 2 MEI 2010..
okela first week punya premier..!!





Thank You..!!

lagi.. pemakanan aku tingtong..!! makan makan dan makan..!!
smpi naik..dan kne tegur udoh gemok lagi.. yela asyik 58 kg je..
baik aku makan.. perut kenyang.. hahaha masa tuh mcm2 aku
mencekik.. karipap.. sbb aku wat sendiri.. cit siap ada gambor...
biasa la minah poyo.. hak hak hak... lagi aku minum vico..
makan biskut... segala jadah roti manis... hua hua hua..
bygkan pegi kedai.. tgk roti menarik je..
konon xnk beli... tp tgn sauk gak.. pegi kaunter, BAYAR!!
sistem penghadaman aku masa tuh plak sungguh x bley blah..
udohnya.. mmg naik... bpe?? usah ditanya..!!
alasan la tuh.. betoi laaaa....

tp mmg mlm je aku..
mencekik, menelan, mentekedarah.. hahahah.. ayat kureng..
hilang kesopanan kesusilaan aku yakni sopan santun..!



so insaf la kejap.. jaga makan balik..!! minggu ni bermula JUMAAT hr tuh,
insaf bab makan balik!! lagi 1, aku dah isi form sambung blajar...
UPM n UniKL.. hope ada berita baik..!! bila jaga makan..
Badan rase kecik ckit.. Last aku kan suka post gambo bajet femes amos...

MISTER POTATO MATA CEKELAT n DORAEMON PINKISH COMEL hahahaha...

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~