Monday, May 31, 2010

kehidupan JENAB hari tuh..!!

Salam,

Minggu ni sungguh2... xde mood nak keje.. aku skrg bz nak cr keje baru.. doakan aku..

ermmm.. JUMAAT cuti.. g deting wakakakak...

SABTU keje balik.. ceh.. MALAS berganda-ganda..!!

nasib jumpe kejap.. tulung dia fotostat sijil.. hahah sejuk hati aku..
tapi dia merempit dalam cuaca yang PANAS hahaha...
cian sama diaaaa...
tu la degil lain kali siapkan awal..
balik la petang JUMAAT tuh...
ni x gasak DETIM dulu .. (erkk ngan aku kan tuh..?? huhu)
x pun pagi SEBTU tuh...

Pemakanan aku stabil...

menten la.. tp sbb aku tgh bendera jopon..
xnk la berchenta a.k.a naek scale...

TUNGGUUUUU...!!

Malam tuh aku jadi CARPENTER..
kan almari aku tercabut lacinya..
suruh jantan2 d rumah betolkan..
suma nya malas..
sambil mencampakkan isi2 pewut keluar..
aku menggunakan 4 batang paku je...
senang..!! tapi sungguh ish ish...
kayu tu lembut la... susah paku tu nak melekat..
udohnya lemari kesayangan aku tu agak HUDUH..!!



sambil kemas2 aku snap gambo ni..
key chain ngan barang BODYSHOP
kertas balut tuh pun aku simpan lagi..
aku mmg mcm tuh... sayang gyler kat barang yang org bagi..
aku dapat brg BODYSHOP tuh masaaa... hahaha..
20 DEC 2009.. gasak x pakai.. gyler kentang..!
hadiah besday.. ntuk thn 2009.. walaupun..
besday aku dah 1 bulan 9 hari lepas..
lagi pun thn tuh aku sebok tuntut hadiah..!!
darrrrrriiiii... (-_-) hihihi...
masa mula2 berkenalan... dolu.. dolu....
ermm... ingat lagi x ???



lagi satu gatal snap pic tabung2 aku..
ade isi ni..!!
katak hijau... gajah biru...
yummy burger... ikan gerdik..!!



AHAD aku berektiviti secara sehat balik..
waaaaa... dah lama wooo x jogging..
erm.. kasut pun dah longgar gyler dan buruk..
wajar beli kasut baru..!!
uwaaa.. sapa sudi sponsor hukhukhuk...

LALINK... (dengan gaya2 menggoda..) hahaha u SPONSOR kasut sukan baru bley x???



aku bajet org ramai balik kampung..
so boleh la conquer tempat yg best...
tp ramai nya org kat taman tuh... aku x suker...
pegi la tempat biasa... tp UDA punya bijak..
sbb lama x pegi.. UDA bawak salah tempat..
berlagak sbb dia ckp dia tau laaa..
lagipun dia yang bawak aku selama ni.. huh...

kenapakah TAMAN PUTRA PERDANA ni byk sgt tamann???

sampai KELUPAAN taman sebelom dimanaaa...

Tapi,
hahaha.. taman baru ini best..
ruang lebar dan pengudaraannya LUAS..
hihihi.. kiranya 1 round tuh lagi jauh la
dr taman sebelom niiii..!!
bersih ckit la... xde lecak..
cuma eeeyuuuu.. aku benci ada botol n tin arak...!!





baru masuk 3.5 round.. anggaran 2km ade kot..
aku berjogging mix up kan ngan berbrisk walking..
terasa rintik2 ayor ujan...
aiyyyoooo...
baru dapat feel ngan tune nak lari2 manja...
udah kne pulang..!!!

tp gerdik sempat amik gambo hahahaha...



wakakaka walopun peloh x byk...
hingga baju boleh diperah...
tapi ketiak ku tetap basah..

ada org tgk pic aku tuh.. alahai.. komen yang aku dpt..
WEI KO XDE DADA SIOT...

erkk.. mcm $%$#%^%*&(*)*)&*^%&$%^$^$^^**_()^%^#%$%^&*(

selagi ada ayat aku kuarkan...

ada la.. baju tuh loose...

skrg aku jalan mendada la.... a.k.a gaya berlagak!!
(jangan nak pandang atau aim DADA aku tuh..)

MR.AWAK...
nanti kite jogging sesama nak x??
datang umah kite SUBOH2 sepiiie ye..
hahahaha..!!


balik umah.. terus melepakkan diri di sofaaaa...
dengan x tanggal setoking..
aku gatal2 la snap gambor kaki..



ZzZzZzZzZ...

terlelap sebentar... nasib x kne bebel.. hihihi
sowi mummy, anak mu keletihan....

letih... tido la dalam sejam...

sama letih mcm BOBOK... (sian dia tido mcm ni..)



comel x dia... hahaha MR.POPOSH nak x kawen ngan anak antie ni..!! hikhikhik

udoh hari SENIN.. 31 Mei..
pagi ni kaki sakit.. ckit je la tapi tetap..

uwwwwaaaa... keje banyak.. tender menimbun..

tetap ada masa hapdet belog..!!
(time rehat ni..!! hahaha adioooss..)

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~