Friday, May 07, 2010

2 : Bila Minah Gedik Menimbang.. lalalala..!!

Salam..

hahaha entry 2... simple...
bukan pe.. gedik2 miang daun keladi..
naik penimbang... tghr semlm...
walopun selalu menimbang.. hahahah..

start 30 April.. aku mmg over ckit..
over dari segi ape??
aku mmg jg mkn over ckit kot..
aku mmg senam over ckit kot..
udahnya 2-3 hari ni letih kebaboom...
sampai kan x mesej2 an ngan... ehem... hahaha
MR.'AWAK' taw.. hik hik.. naluri hati katenye..
mcm doktor plak dia nasihat kan aku...
tp biasa la aku degil ckit je... ekekeke..
dan.. tghri semalam aku dpt ini...
gatal a.k.a gediks.. menimbang tghr buta!
TAAAADAAAA.... 55.8kg.. berat bersih..!!
ringan kot.. sbb aku x makan dr pagi..
kalo conclude berat pagi.. mau 56 kg poin plus plus kot!



sy ingin merakamkan penghargaan kepada...
personal trainer saya...
kakak JM.. (totally besh..!!)
makcik KATHY SMITH..
makcik DENISE AUSTIN..

Pueh hati..!! patut la.. Uda kata leher aku mcm nak
patah.. makin kecik katenya.. yeke yeke...
hahaha.. rupenya aku dh menurun..!! yes yes..
bukti leher kecik kunun laaaa.....



Aku x pueh hati ngan penimbang aku...
mcm x betoi je aku rase.. hahaha..
pagi td cek la penimbang.. calibrate la kunun..
pakai minyak 5 kg... sampai kne tegur..
pasai aku bw botol minyak masuk bilik..
macam org gilak...
tp mmg betol timbang tuhhh... bukti ada maaa...

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~