Monday, November 01, 2010

menggedik kat UniKL-MIAT...

Universiti Kuala Lumpur.. UniKL...
aku budak UniKL kampus aku bernama BMI..
British Malaysian Institute...
BMI ade adekk.. nama adek dia MIAT..
Malaysian Institute of Aviation Technology..
BMI kat Gombak.. MIAT kat Dengkil...
BMI kat belakang UIA..
MIAT dalam HUTAN SIMPAN DENGKIL..
hahahah gyler ayat hampeh..!!
siyes mmg MIAT dlm hutan... pestaim aku gi dulu... thn 2005 kot..
mmg aku gelak sbb aku ckp SAH budak MIAT berkawan ngan monyet..
(x sedor dlm bilik aku msa kat BMI pun berok pernah masok..!!)
(muahahaha x kan berok kawan aku kot..??!! ishhh..)
aku bajet jd vip MIAT sbb ade pameran ni...
ade la try apply 2-3 tempat..
sambil tuh masuk kan resume...
mintak2 ade la sangkut... nak tukar kerja sgt!!!!!
sambil tuh menggedik la brgambo..!!

kuwan belajo kat situ laaaa..
tp hr tuh aku yg terexcited lak...
tgk kapal-kapalan jarak dekat..
pas setel cr keje.. jakun la bergambo...
dia yg belajo situ pun xde gambor sgt..
tu la katanya.. tp x taw la lak..
ntah2 sebeban album gambor dia je kat MIAT tuh.. hahahaha..

tp kwsn dia besorr wooooo... dia habaq slalu laaa..
main bola, berlari, naik bukit..
kalo panas... mmg masak la kt situ..

lupe lak kat situ ade gym x??
BMI ade gym.. tp lepas aku habeh belajo br ade..
pernah gak masuk gym UIA.. bayor 3 hengget..
main threadmill je..
tp time dulu x larat a.k.a x minat..!!

nah aku sajikan ngan permandangan kat MIAT..
gambor aku je la byk yeee...
pastu gambor dia sekeping sudeyyy..!!!
hahahahahahahahahaa... kenangan dia kat MIAT..!
** p/s : kuwan nnt g BMI nakkk... hahahah ziarah berok2.. wakakakaka.. ;P

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~