Tuesday, October 13, 2009

aishhh!!!

kali aku nk update laaa... errrmm.. mcm2 yg jd sepanjang miggu lepas.. ermmm first skali berat aku x turun... statikkkk.. x sukaaaa.... mggu lpas aku kurang workout.. makan pun x hengat... jd skrg jgn laaaa selalu naik scale.. kang naik ko jugak yg tension!!~~ kat tepi blog aku update pic aku yang latest xde malu2 dah hahaha tunjuk mukaaaa dh skrang ni..pe bajet lawo ke ekekekekek!!~~ n baju tu adalah baju baru yang aku beli bersama jeans 2 helai lagik yang baruuuu... stori mori di balik jeans tu adalah seperti berikut.. jeans yang aku belik tu saiznya 33 bukan pe nk selamat masa try mmg la aku loose ckit n tang peha tu ckup2 makan la sbb peha aku ni masih ala2 drumstick ayam belanda!!~~ bila balik aku try balik mak oiiii pinggang luas... dah la kne Otter ayat melayu aku huhuhu..... n surprisingly dekat 12 cm gak aku jahit... hahahah best jugak.. baju pun mcm tu... terpkse di Otter la ahahahaha sbb besa.. so next time yakin la ngan dirik sendirik!!!~~

jeans baru dan jeans lama spt entry prev..


baju dan cinchers yang baru hehehe... melayang jugak fulus!!



bajet ala-ala shomel gitu hahaha kaki nmpk kecik ke.. haahah adakah aku yang syok sendirik!!~~ ekekekek!

well hari sabtu tu aku pki la bju ni g ofis... bdk ofis tegus makin comel ahahahahah.. tp x besh laaaaa kat ofis ni dh la suma lelaki x pasai2 jd bhn gosip lak nnt ekekekekek!!~~ n ptg tu g umah acik ada wat bbq.. ayat pujian hehehe wah makin slim nmpak hehehee bangga lubang hidung sebesar taman ekekekekee tapi memandang sabtu tu aku ttp berpose,muhasabah la mlm tu ikutkan nk sekat la mkn konon nye nk mkn ayam ckit... tp mak datuk aku mkn yakni mencekik yakni mentekedarah hahahahah.. telan yop jgn x telan... n kuih raya almond london yang bukan didtgkan khas dr london dan muruku juga ku telan... TELAN JE LAAA.... hr ahad lak diet ok je tp mmg deret la dr hr jumaat hr tu aku x workout!!~~ n semalam... aku telan kerepek dgn begitu banyak... tu la sapa suruh ko pandang... pg td aku pesan kat mak.. jauhkan kerepek tu dr pandangan mata aku!!!! aku xnk kerepek tu ada atas meja bila aku balik keje nnt.. sbb nnt sah2 aku amik dan telan tanpa rase serba salah.... so ptg ni nk start balik workout.. JM level 1 n mlm wat level 2...

TATA TITI TUTU

4 comments:

  1. congrats.. !

    byk nye u lose kg's..
    teruja sangat.. !

    keep it up girl.. ;]

    ReplyDelete
  2. hahaha einaz i really salute u sebenarnyaaa...
    after baca ur blog la wat semangat i berkobar-kobar!!~~

    ReplyDelete
  3. tgk ur journey rasenye u baru lgi start diet kan..?? but the result, wowwiee..

    i jgk slow gyler progress.. ape nak jdi eks.. sile² laa basuh i nie.. cane laa nak dpt figure yg slim klu asek bemalasan je ceni.. uhuhuhuh.. !

    ReplyDelete
  4. ya allah einaz u kire nya diet konsisten taw.. i ni diet yoyo mcm hampeh tahap cipan jeee hahahah kejap jadik kejap x.. then diet x sehat pun ada.. siap jd bullimic taw.. jenuh kne brainwash.. hahahaha la ni bru ok diet sehat even i wat atkins.. n hope dpt maintain kan jee!!~~

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~