Friday, October 30, 2009

KoNvOkeSyeN IKMKL 2009!!~~

Alhamdullillah.. tahniah.. Bravo... Berakhir jugak konvokesyen IKMKL yang berlangsung di Dewan Gemilang Mercu Idaman German-Malaysian Institute, Kajang.. ecececehh.. mukadimahnya mcm aku la plak pengaturacaranye yeee.. padahal aku tetamu je... ekekekekek! anyway konvo untuk meraikan abg aku.. MUHAMMAD BIN NOH.. yup my same age bro uda.. Adeihhh.. aku geram satu je... baju yang aku pakai tu huhuhu.. x dapat nk di Otter... sudah gelebeh la cik temah pakai.. hahahhahaha... ade pic nmpk gumuks ada pic nmpk molek ekekekek!! tp pp tetap TEMBUM!!

ngan UDA... atas pentas ni...

sesi membetulkan dan mempinkan jubah DARTH VADER!! tgk kelebaran lengan baju tue... wakakakak

kami 3 beradik ( adeihhh besarnya aku tang lengan tu !!~~ )

biasa sebelum sesi memasuki dewan, ada la acara memperbetulkan jubah darth vader tu nak org lelaki main redah je aku tgk pki jubah tu... nasib aku ada mnjadi seorang adik yang baik hati ekekekekek!!!.... kitog g bertiga.. dia bagi jemputan ntuk 2 org jeee.. kedekut... aku, uda n alang je laaaa.. alang ni punn satu ssh sgt nak bergambar..
selesai je majlis sesi bergmbr la, masa jumpe ngan adek2 tu diorg sebuk tnya mak temah sapa.. hahaha mak temah kan jahat.. mak temah kate mak temah ni tunang dia ahahahahah sume terkujat.. tp tu la uda spoil dia kate pale hotak kat mak temah.. n wat confession mak temah ni adek dia..apa laaaaaa tp budak2 tu mmg segan je ngan mak temah ye la pangkat akak pun....n sorg lagik.. budak ganu nuar namanya.. dia pernah dtg umah la dulu.. n now dia further kat GMI tue dia leh tnya uda mak temah ni sapa hahahahaah.. bila uda ckp adik aku laaa dia terkejut kata lain gilaaaa hahahaha dulu mak temah BAM BAM.. skrg kurang BAM ekekekekeke... tu mak temah usik dia nape akak dah lawakan hahahahaha.. malu plak budak tu ekekekeke.. sori la ye nuar akak usik2 jeeee....
masa kat sana ada la jamuan, tp kitorg x mkn laaa.. mkn burger je kat sana tu pun aku amik sayur n burger ckit.. takut lak nk mkn hehehehehe tp byk org mcm amik kesempatan masa mkn. ntah laaaa.... tp masa balik mkn la sate kajang hj samuri waaaaa... gumuk aku.. mkn ada la jugak seplOh cucuk!!!!
HaKu YaNG BaiK HaTi nampak gumuk (baJu tue kembang sgt!!)

seBeLuM MaSuK DeWaN!!!

Ngan ToRiQ!

Dia SLUMBER je nak bergambar ngan aku!! YanG lain sebuk nk bergambar tp MaLu huhuhu!! sengaL je.. weiii aku ni pangkat akak korg laaa!! Mak temah cuba mengontrol cun dengan menampakkan kesan khas baju itu kecil!!

Geng Teknologi Fabrikasi Logam Sesi Jan 07 hingga Dec 08

TAHNIAH!!!

Berakhirnya... Hehehehe.. nk menatang kuning je tuh! kosong lak tu ekekeke!!

ok kite stop cite konvo k!.. skrg ni.. aku update berat aku.. hahahahaha... pagi semlm aku menimbang kan diri... ehehehehe 60.4 kg woooo... turun lagik.... best best.... tp kekadang aku rase timbang aku tu pembohong la akakakaka.. leh plak mcm tu ye.. sbb tu kdg2 aku pki skali timbang jarum tu huhuhu!!

sebagai penutup terima la muka mak temah yang ala2 chomey hahahahahah!!!

** p/s : yang merasmikan dan menyampaikan scroll kosong dalam acara kOnvO tu semalam adalah TIMBALAN PENGARAH PENDIDIKAN MARA, PUAN HANISAH BINTI OMAR - masa dia turun nk jalan keluar.. mak temah adalah org betuah yang dapat bersalam ngan dia... dia yang stop salam ngan mak temah..... ala lagi pun mak temah duk tepi.. n dia terattract kot ngan kemanisan mak temah hahahahaha perahsantan la bebanyak mak temah oiiiiiiii!! Puan.. ooo puan.. ada anak bujang x????? wakakakakakakakakakak!!!

TATA TITI TUTU!!~~

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~