Monday, October 05, 2009

beRaT

pertama skali mak temah nk perkenal kuceng kesygn mak temah.. namanya bobok... bobok ni amatla mak temah syg... syg syg bobok.. syg syg bobok.. bobok!!~~ alalalalala... demandnye anak dara aku ni.. tido nk sedap, mkn nk lazat, hahahaha kalah tuannya!!! tp xpe daku sanggup berkorban demi mu!!

kangkangan maut!!! eyaaahhhh..




hey.. sexy lady!!


akhirnya.. penOh sOpan santun!! ngeeee...


oh ye.. aku mndecide untuk mendapat berat sebanyak 48 kg kalo leh laaa.. sbb dengan berat itu kalo aku melantak pun koman2 naik dlm 2 kg.. so GANBATTE!!~~ sebenornya den nak hapdate berat den ntuk minggu ni tgk carta ada penurunan ke x... yippppppppppiiiiee ada penurunan laaa.. hepi hepi sgtttt.... mari kite sapa yang keeeennnaaaaaaaa... ngeeeee.. ekekekekekeke!!~~ berat tu ku amik dua kali pertama ngan lengkap berpakaian, kedua tanpa pakaian.. eeee apakah itu mempunyai unsur2 kelucahan tidakkkkk!!!

aku cuba ntuk mempercayainya... hehehehe.. lengkap ngan kain batik dan t-shirt bersaiz XL ( suka baju besOr )

hihihi dekat sentengah kelO gak kain baju aku ye

*p/s : tiada unsur lucah yang ingin saya ketengahkan dlm sesi timbangan ini


Harap Maklum. Segala kerjasama anda amat sy hargai!!


semalam kan aku Otter baju.. wOO hehehehe dekat sejengkal jugak laaaaa... aku jahit.. n aku wat fit ckit je... chantek nya aku ni hahahahahahahha gilO perasan hak hak hak!!!

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~