Tuesday, December 22, 2009

GamBaR NikaH SaNDinG - 18-19 Dec 09!

aku tepek gambor je ntuk entry kali ni... pndai2 la tgk sbb aku wat ikut susunan bermula dgn hadiah yang aku n uda bagi.. kad wish (chantek la kad tu... aku suke!!)gambor aku x de laaaa.. terselit gak la muka aku 2-3 x nk la over shadow pengantin hahahah perasan kuang.. kuang... lagipun aku duk hujung2 ngan kak ida sepupu aku yg gyler2 duk gelak je ngan dia.. mmg best dia melawak aku melawak.. dedua gelak x henti hahahahah
lagi sekali selamat pengantin baru!!
last tu ada pic anak sedara sepupu aku... chomey yang amat sgt.... aku dokong dia gelak je.. suka auntie ye... hihihihi... lagi satu ada pic anak mak andam aku x letak.. nama ryan rupe mcm budak KOREA chomel-chomel-chomel... ikotkan aku nak culik dedua ni... nk pelok kiri kanan....


































TATA TITI TUTU!!

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~