Monday, December 28, 2009

RinDu...


air mata keluar jugak!! rindu ngan siapa..??

utih..

pg td dia msj...

tnya keadaan aku..

kalo aku...

msj bila ade masalah jeeee..

arghhh nangis cepat la aku ni...

utih nak due x lama lagi..

ikutkan 18 hb jan ni... keseorgan dia kat sana..

dia kate x pe famili abg din leh jaga dia..

tp.. mesti dia sunyi.. x sama ngan famili sendiri...

mcm nak lari je... g pasir mas jap..

jumpe dia jaga dia..

aku nk ckp..

..........

.........

aku rindu sgt kat diaaaa.. even taip ni aku dah nangis..

kalo ckp ngan dia sambil nangis..

mesti dia susah hati..

kang igt aku byk prob lak..

aku x mo ssh kan dia lagi...

.......

........

tolong

aku mmg sedih sbb kalo leh dia kate nk aku ade ngan dia gak nnt..

nape ckp mcm tuh.. dah aku ssh hati.. kate xpe td..

sbb aku pyh nk cuti temankan dia kat sana!!

2 comments:

  1. alamak...
    tetibe plak rindu kat adik...
    dia dh nk duk kat johor xlama lg...
    sedih plak...

    ReplyDelete
  2. bila jauh ngan org yg kite syg...
    mmg sedih sgt!!!

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~