Wednesday, November 10, 2010

columbia woo..

minggu yang letih dan bz gak laaa..
sbb pergi columbia..
bukan naik flight..
tp ngan naik moto, kete dan bas pun..
aku sampai kat columbia wooo..
senang nak g columbiaaa..
COLUMBIA ASIA HOSPITAL, BANDAR PUTERI..
misi utama.. meneman patient..
adeihhh alang aku kne operate gak..
kne masuk besi.. hehehe jd ROBOCOP!
sian sama dia.. adek2 yg baik ni la tukang teman..
sampai siap2 ponteng keje la..
x ke mithali ema nie alangku...
pepun ptg ni dia dh leh kuar..
alhamdullillah..!! moga sehat..
dan please control makan..!!!!
ni muka sebelom masuk dan lepas kuar ot..
hahaha leh sengeh yeee..
habeh bius, rase nak meletop tgn...




hope pasni xde pe jadi kat alang..
walopun aku gaduh ngan dia kerap sbb aku degil
allah je la taw mcm ne aku syg kat dia..!!
ahhh syahdu la plak...

hehehehe aku suka bila dia share mkn crispy crunchy peanut ngan alang..
oh ye kuwan... lain kali kalo [mengantoookkk] tolong la tido dulu ye.. ermmm sbb hari tuh kuwan terlanggar kete org ms dah nak sampai umah.. punca.. TERLELAP... mmg kne bebel gak la ngan aku.. sian gak dia.. nmpk down.. ermmm adekah aku pun bersalah.. sbb seblum tuh dia jumpa aku.. kalo dia balik terus xde la dia mengatok!! aiiyyooooo... maaf la kalo zai jd penyumbang pd mengantok itu... dan minggu ni sila jog sama2 ye.. dh janji.. celebrate sama2 taw... lagipun kasut asics awok yg baru tu rugi x pakai.. hahahaha siyes aku x sbr nak lalui minggu ni..

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~