Saturday, November 13, 2010

menikmati masa 25.. (ntuk KUWAN)

ermm... aku dh 25 tahun secara rasminya..
hahahaha.. sebelum tuh aku nak wish anak buah aku..
SITI NOR MAISARAH BT KHAIRUDDIN SALLEH..
berjaya dpt 5A.. yaaaayyy.. tuh je cikma bagi..

oke la.. aku nak ucapkan..
selamat hari lahir ntuk diri aku sendiri...
terima kasih byk2 kpd yg drop mesej kat FB..
terharu aku.. wish tu sedaya upaya aku balas dan 'like'
tp kan.. KUWAN aku je x wish aku kat FB..

tapikan.. dia mmg da best..!!
wish aku tepat 12 am..
dan paling penting dia yang wat hari lahir aku ke 25 ni..
terlalu istimewa...
sebab dia sggup sambut bersama aku...
ms aku sambut besday dia.. simple je..
ngan kek, hadiah yg aku x jgka.. kad comey..
n dia kata ni je la yang dia leh wat..
adeiiihhh terharu aku...
pas cuti raya haji ni.. br wat entry byk2..
spesial psl besday aku..!!
pepun mmg best.. aku hepi hepinya aku...
terima kasih atas segalanya..
sayang gyler la kat kamu..!!!
JOM KAWEN JOM... *wink*wink*

**kuwan mai ngan kek.. ade rse kopi la suke nya aku.. pastuh aku beraksi nak tumbuk kuwan.. disamping memakai jam pemberian kuwan.. hehehe kuwan.. kad kamu chomel la.. aku terlalu hepi lalalalala..;) **

1 comment:

  1. wahh hepi besday!!
    untung akak bf igt besday..
    besday sy tak lame lg n sy bet jalal tak igt pun...
    dah 6 tahun xpernah la nak igt..
    if die igt tahun ni mmg buang tebiat la tu..
    hehe...

    anyway semoga cepat kawen tau! aaa bestnye.. huhu

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~