Friday, November 19, 2010

En. Harta Saya Yang Bernilai

Nama Penuh Saya
[Alamat Rumah]
[ bla.. bla.. bla ]
[ bla.. bla.. bla ]
[ poskod Puchong ]
Selangor Darul Ehsan
Malaysia..

19 Nov 2010

Kehadapan, kebelakang, kekiri dan kekanan En. Harta Saya Yang Bernilai yang kini sedang bekerja di [nama company]. Apa khabar? Semoga berada dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya walaupun semalam kita baru bertemu. Sudah makan ke? Semoga kek yang nama panjang kaler blink2 tu En. Harta Saya Yang Bernilai suka ye. Malah saya tau En. Harta Saya Yang Bernilai suka kek itu, berdasarkan mesej yang En. Harta Saya Yang Bernilai hantar malam tadi. Bahkan menurut En. Harta Saya Yang Bernilai apa yang saya masak semua sedap. Pandai betul ye En. Harta Saya Yang Bernilai ambik hati saya. Kadang2 saya rase hati ni dh xde dlm badan sebab dh di curi oleh En. Harta Saya Yang Bernilai.

Tujuan saya melayangkan surat ini adalah kerana ingin mengucapkan juta2 lemon terima kasih atas kesudian En. Harta Saya Yang Bernilai menyambut hari lahir saya hari selama beberapa hari berturut-turut. Malah semua ahli keluarga saya terkejut berok ngan tindakan En. Harta Saya Yang Bernilai datang bermalam di sini. Kronologi dari 12 Nov, mmg sentiasa dlm ingatan.. bukan pe.. x pernah pun org sambut hari lahir saya mcm ni.. sedangkan malam itu, En. Harta Saya Yang Bernilai kene bekerja shift malam..

Apabila 13 Nov, saya sebenarnya x sabar menunggu kedatangan En. Harta Saya Yang Bernilai. Bila ptg tuh, dpt mesej En. Harta Saya Yang Bernilai wahhh seronok nya dalam hati.. En. Harta Saya Yang Bernilai akan dekat.. hahaha.. rupe2nya saya x perasan, ade mesej yg x berbalas masuk outbox.. adeihhh ni gara2 anak2 buah saya la ni.. tup2 lepas maghrib En. Harta Saya Yang Bernilai mesej kata nak gerak dahhh.. dlm hati yyyyaaaaayyyy..!!! yaaaayyyy... juta2 kali yaaayy laaa...

Malam tu kita bertiga pergi giant.. hehheeh dh mlm kan, kne la ade bodyguard.. Saya gembira En. Harta Saya Yang Bernilai bersama2 ngan saya mlm tuh.. kite ronda2 tgk inspira lagi... pastu share2 makan waffle.. En. Harta Saya Yang Bernilai ngan bodyguard suke coco deluxe. Tapi mlm tuh saya makan banyak lak.. Siap order waffle chicken floss lagi. hahah pendek kata saya hepi sebab En. Harta Saya Yang Bernilai dekat, jadi saya rse nak makan lak..

En. Harta Saya Yang Bernilai taw x.. sy terkejut gak bila tgk En. Harta Saya Yang Bernilai dekat je ngan saya bila ade org gaduh kat situ. Bodyguard saya pun wat derk je.. Bila balik malam tuh, girangnya dlm ht.. kalo leh nak duk borak2 sampai pagi.. tp kang mami mesti tipon dan bagi arahan balik sekarang..!! hahahahah.. xpe la malam tuh bodyguard jela temankan En. Harta Saya Yang Bernilai ye.. tp geram la bodyguard x bw ridsect.. x suke x suke amik la kat wum.. kan En. Harta Saya Yang Bernilai x leh tido pasai nyamuuukk.. pesal x mesej saya pagi tuh.. hahah sy mmg x leh tido wooo sebab hepi ssssssaaaannngggaaatttt..!

Bila 14 Nov tu, awal sy dah bersiap.. akhirnya hari yang dinanti tiba lalalalalala.. dari dulu kan kite plan nak jog sama... termakbul jugak!! seronok amat sgt..!! rse nak wat2 pengsan, pastu diselamatkan oleh En. Harta Saya Yang Bernilai, best bila jog gatal2 beriringan ngan En. Harta Saya Yang Bernilai, balik 3-3 busuk hahahah, then kita sarapan sama2 kt umah.. mkn semeja.. hahahaha.. best gak shopping barang dapur together2 kan.. kan.. nnt kalo mami suruh beli brg dapur lagi, saya nak ajak En. Harta Saya Yang Bernilai la.. lagikan mami suka la beras yang En. Harta Saya Yang Bernilai pilih, siap ckp next time bali beras mcm tuh lagi..! tp nnt mesti mami marah pe motip nak ajak En. Harta Saya Yang Bernilai.. adeih mami kata menantu hahahaha..

Tengahari En. Harta Saya Yang Bernilai belanja sy dn bodyguard tgk wayang.. cite yg saya pilih.. hahaha katun MEGAMIND la jawabnyaaa... masa kat 1utama.. dah biasa jln together2 terpaksa ade anjakan sbb bodyguard kan.. heheheh smpi bodyguard tegur laaa..! eceeehh malu En. Harta Saya Yang Bernilai...!! chomel je.. kat mph saya sempat cari kad nak bg En. Harta Saya Yang Bernilai, bodyguard sibuk tnya saya beli apa.. bila balik.. hari ujan ermmm dlm otw saya dh risau mcm ne En. Harta Saya Yang Bernilai nak balik.. muka pun dh ngantuk.. tido satu mlm lgi ye.. kata saya dlm hatiii.. yaaayyy tido jugak.. nasib jugak x tgk bola..

Pagi 15 Nov En. Harta Saya Yang Bernilai balik ke rumah.. saya siapkan sarapan taw.. ingat nak ajak mkn dulu.. tp En. Harta Saya Yang Bernilai kata dh lambat.. tp sy bijak.. hahaha dh siapkan bekal roti bakar awal.. bijak x?? mesti liatkan masa En. Harta Saya Yang Bernilai mkn.. ade tgk x love flakes kat roti tuh.. hahahaha byk lagi cinta saya ntuk En. Harta Saya Yang Bernilai.. kat roti tuh ckit je.. tp pg tu kuku malu la.. chief bodyguard jumpe kad tuhhh dlm bekal mkn.. alamak sebentar sy.. hahaha.. masa hantar En. Harta Saya Yang Bernilai kata keje nnt bebaik.. hehehe cuti raya saya dh mula la.. sampai umah bgtw.. smpi tmpt keje bgtw.. tuh je yg saya ckp.. dlm hati sayu lak.. rse mcm isteri hntr cik somi g keje lak.. dh la berkain batik.. hahahah mau saya kene bakar gak kalo bodyguard baca surat ni.. tp kan masa tu kejapnya masa berlalu.. kan kan pokoknya saya berjaya culik En. Harta Saya Yang Bernilai selama 3 hari 2 malam.. MISSION ACCOMPLISHED..!!

Bila raya aji ni saya cuti panjang.. bohsan la lak.. nasib bermanja-manjaan ngan En. Harta Saya Yang Bernilai eh bermesej-mesejan.. Sebenarnya dalam hati hope dpt jumpa kejap pun jd la.. yaayy semalam ms otw balik umah sewa En. Harta Saya Yang Bernilai jumpe kjap.. tp ade soklan yang En. Harta Saya Yang Bernilai nak taw.. adeihhhh.. saya.. berahsia sbb xnk En. Harta Saya Yang Bernilai kecik hati.. En. Harta Saya Yang Bernilai mmg sweet sbb senyum je.. malah pujuk saya.. taip ni pun wat sy nangis laaa..!! pendek kata, esei ini dilayangkan jugak sebagai tanda saya mintak maaf... maaf sesangat pada harta saya yang bernilai... ehem ehem.. En. Harta Saya Yang Bernilai saya cuma sayang kamu sorg je taw..!!! UNDERSTOOD..

Yang benar,
[Tandatangan cakar harimau]
ehhh ayam la...!
*pose istimewa semasa menggedik kat putrajaya semasa hari raya aidiladha*

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~