Tuesday, November 30, 2010

mari mkn pasir lagikkkk..!!

hohoho.. gaji x dpt lagi tp aku suka membuang duit..
bajet kekayaan di situ...
uhuk uhuk.. lalink kalo i kurus tetiba..
tanda i x cukup duit ye..
nak beli brg mkn.. uhuk uhukkkk...
sbb duit i dh habeshhhhhhh...
nnt tulun la sapot i dr segi sayur kangkung, air kopi, ayam panggang, tiket wayang..
minyak kete, ikan tongkol, biskut jacob, air kosong, hohohoho..
nak sapot syampu rambut skali pun boleh.. pastu krim muka i..
lagi2.. sume2 la.... hahahaha kalo x namo bg share2..

namo cite pjg... aku post kan gambo ni..
yaaayyy tujuan beli konon nak amik semangat...

ni la menatang nyeee... sbb aku kan minah jalan kaki..!
fully description kat cni


jgn bgtaw mak anda... nnt dia bebel sbb anda membazir...
tp kang balik sure aku yg gedik2 suruh mak aku tgk dulu..
errrrrkkk...

3 comments:

  1. wow.. ! reebok tue.. brape riban..??

    semlm tgk yg guardian pnye rm40 je.. tpi tah accurate tah idak..

    ReplyDelete
  2. aisshhh xde la smpi ribu riban..
    huhuhuhu

    ReplyDelete

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~