Monday, November 22, 2010

Town Park, Bandar Puteri

last week bajet nak sehat kan...
diz week pun membajetkan diri nak sehat..
cuma last week just jog kat taman je...
dkt Bandar Putra Permai..
siap bwk kuning lg..
**aku tukang amik gambo je kaber lain sbb uda ade.. hahah**

so.. minggu ni wat gyler lagi.. hahahah dia la kesian dtg pg2 buta2..
alolololo kesian diaaa... just nak temankan aku joging..!
xpe la ye berkorban ape saja.. muahahahaha...
tp kali ni jog tempat lain.. TOWN PARK, BANDAR PUTERI..
nama je duk Puchong, br pestime pegi..
not bad la... kalo nak rest2 kejap leh la...
tp aku rse best je.. sbb dpt detim hahahah gatal ko..!
nak2 cume aku ngan dia je.. kalo betol nak jog depan umah pun boleh..!!!
facilities kat sana biase2 je.. adala alat2 ntuk senam2..
tgk je la pic ni ye...

**penyambut tetamu pg itu**

**sit up**

** bila la aku nak dpt tgn kuat mcm ni..**

**buat sampai kengkang yeee **

**lari.. lari.. kita kawen lari hahaha**

**jalan2 sbb aku sempot muahahah**

**oiiittt x senonoh**

**nak tgn mcm tuh.. mencik laaa**

**akhirnya dia tidur keletihan sambil berdengkooorr krooohhh...**

**tengkiu..**

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~