Wednesday, November 03, 2010

in 'keserabutan'

yaayyy...
esok aku ade interview keje..
hope sgt dpt.. hahaha.. katon sengal laaa... tgn aku lembek!
ermm.. so esok mmg berkira-kira..
nak amek mc.. dh gerdik2 ckit kat alang..
nak pinjam duit dia.. alangkah baiknya hati aku..
dah la abg tuh patah tgn.. lagi mau pau kaa..
hahaha senang ckp aku nk minta dia sponsor duit klinik...
gaji x dapat lagi.. mggu depan br bos bagi..
sambil buat muka x cukup makan...
time dia tido aku mncekik la byk2.. oh ape mau jadi sama diri ku...
mkn selagi peti sejuk x kosong... mcm lembu gilerkah aku..??!
mkn keropok sayur, kacang.. tgh mlm tuh.. 12midnite plus plus...
sambal ku sudu slamber... minum milo..
mkn beskot.. bgn g toilet.. leh bukak tong biskut... ngaaapp...
masa naik katil.. sambil nak tido.. sebelah tgn masukkan beskot dlm mulut...
huduhnya perangaiiiiiii..!!!! mlm perot mencekang gylerrrr..!!!
tolong jahit mulut aku ni... supaya x mkn..
food diary aku mmg kne koyak la sbb diet nov x jalan..
pastu aku tensen.. berat naekkk turunnn... tetiba rse x hepi..
kuar ngan uda pun mudah tarik muka.. senang majuk...
sampai ditegur.. dah rse bersalah..
tahap kemalasan amat tinggi.. baik wat keje umah.. dan bersenam...
takot nnt aku jd mcm ni balik.. siyes pressure cooker..!
kejut kan org pg2... ngadu2.. dia rileks..
mmg sore bgn tido.. tp layan lak aku yg mabuk di pg hr ni..
kan best ade depan aku... leh aku gedik..
eh ngan dia mud aku oke la plak.. x jugak..!!
yg pasti mesti aku x mkn.. mesej aku 24-7 ke..
tnya perkembangan semasa aku..
wahahahaha.. gyler mcm la org tuh xde keje..!! eh bkn semalam dia msj aku awl ke..??
mlm td mencekik jugak even ngadu2..
tolong tolong.. kan x pasai2 bila kawen laki aku jg mcm ni..
opppsssss.... TIDAK!!!
x nak la mcm ni.. tulung aku bantu aku..
kuwan mi amor, estoy en un modo de locura..!!
(hahaha, kan x pasal2 ckp spanish.. cari la sendirik makna tuh)
(kata minat..!!)
mesti dia pk awek suka merepek kat belog!!
beristighfar panjang laaa jwbnya..
도움 = مساعدة = aider = ayuda = HELP!!
bajet kalo kawen nak jd pasangan hot.. mcm ni..
*at least nampak oke walopun aku nmpak gemok.. eee x gemorrr..!*
*gambor ms raya.. konon nk ckp kne pam2 la sbb mkn byk*
*padahal mmg gemok.. adeeeeiihhh*

dh la esok nk bohong sunat.. trus aku rse x sehat...
gasak muntah td .. pale aku tgh pening tahap gaban ni..!!
tapi lega la gak dh muntah!
bila aku teringat kacang, keropok.. arggghhh!!!
rse nak hantok pale.. pastu tido..!!! x sedo diri..!
tekak plak rse nk mkn bnda masam..
balik ni nak mkn tomyam laaa..
tetiba blues semacam...
oh.. hari ni sudey berapa hari bulan...
pasti aku PMS.. dats y aku bengong!!!
oke laaa.. sabor laaaa.. doakan aku ye...
dpt keje esok.. leh aku bagi notis 2 mggu.. pastu aku cha alif but..
doakan aku sehat.. sbb aku rse nk demam..!!
tp skrg aku rse mmg nak tembak je pale aku.. arrrggghh.. pening!
**entry ntah hape**

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~