Monday, September 07, 2009

erkkkk!!~~

aku msuk ofis la mcm biase... hihihi tgk xde orggg.. ngeeee.. ingat coti maklumlah sel kan cuti nuzul quran.. even company aku ni kt sel.. keje byk kt kl.. so boss x gezet coti!! erk... ermmm hr sabtu hr tu aku x workout langsung.. pertama sbb aku letih berkemas.. second aku g jumpa aziana amik bra baru huhuhu.. werne merah wooo.. kah kah kah lucah ko yeee!! third aku beli baju... melayang dekat RM 80.00 gumbira sgt sbb saiz baju tu xde la bagak sgt... walaupun uda kata baju tu mcm red indian tp mmg cantik la kalo aku yg pki hahahahha.. tp aku tetap kiciwa.. sbb aku ada berkenan satu baju tu ala-ala kot pnjg werne kuning strip pnjg arggghhh tension nya ckit lg nak muat.. x pe akan ku diet lgi supaya dapat beli baju tu nnt!!! tp mmg beza la aku dulu dan skrg..hahaha bajet cun n kurus la tu... mcm ne nk bg susut lagi yee....pikio pikioq... hr ahad la yakni yesterday :P aku dpt mkn rebung.. wah sodapnya.. lama dah aku cr rebung itu baru ku ketemu.. n mkn muruku alang wat.. sodap tp yada yada.. diet x jd lorr... aku rasa mls nk bersenam lepas bukaaa... tp aku gagah kan jugak laaa.. simple workout.. squatting 50 times n dumbbell workout as many as i can!!~~ n mlm td aku pki girdle konon nk mengempiskan pewut yg muncit ni laaa..bygkan la konon nk pki girdle tiap mlm tp msuk ni br 2 mlm aku pki mn x muncit.. x konsisten langsung!! n pegi keje ni pki gak la girdle nk mengkaver hari2 x pki la kononnya... muhasabah diri diet bebetul hr ni..buka karang msk lauk mcm smlm kuah asam ngan rebung... yum yummm.. kalo leh mkn itu jgn mix ayam n ikan.. workout jgn lupa in yaaaaa.. insya allah!!~~ huhuh tp pg td x bangun sahur.. leh terlajak maaaa... sedar2 kul 6.. sian alang muka frust... x dpt sahur!!


kat atas tu menunjukkan baju yg hamba beli itu hari.. nasib la bntuk bdn dah cantik ckit je la... xde la gedabak mcm dulu huhuhuh.. nnt kite tengok gmbor zaman aku muda2 alias gedabak yeee...

TATA TITI TUTU


No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~