Friday, September 04, 2009

Mula BerBlog!!~~

aduih....
tepat pada jam ini aku telah mempunyai blog aku yang tersendiri..hik.. hik... (walaupun x advance aku akan cuba ntuk mengadvncekan diri!!~~)pesal aku berblog?? pesal ha.. pesal haa... jawapannya jeng.. jeng.. aku terkesima pada satu blog ni... cukup menarik perhatian aku!!~~cukup bagi aku semangat.. lalalala.. aku wat si penulis blog tu sebagai IDOLA even i'm just a silent reader in her BLOG!!~~
lagi satu aku nak jdkan blog ni sebagai catatan.. supaya aku leh muhasabah diri setiap masa dan ketika!!~~ akan ku cuba perbaiki diri...dan skrg aku nak diet hahahahha!!~~
daaa.. jumpe di lain post!!~~
TATA TITI TUTU!!~~

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~