Tuesday, September 29, 2009

ish!!

semalam merupakan hr yg buhsan dan malas... uda keje half day x sehat katenyeee.. well mcm biasa la semalam aku pose.. n buka ngan makanan rutin sayur n ayam dan sekeping biskut iko, air kosong byk la aku telan.. diet atkins yg aku restart hari kedua... balik keje aku wat jillian level 2.. letih biasa... mlm tu lepas buka wat jillian level 1.. tp kan aku rse level 1 lebih meletihkan aku.. n aku rse aku tetap gemok.. baju2 kurung sume dah gelebeh tu yang bila aku tgk tu nmpk besar lgi kot bdn aku.. xde figure pun body aku ni!!~~ eeee mencik laaaa... pg ni gatal nk menimbang lagi... 66.4 kg.. betul ke... mcm 86 kg jeee.. adakah aku makin takut ngan diri aku.. mmg tu yang aku rase.. rase nk terlalu kurus.. tp aku rse sehat lagi... alang kate aku dh mcm org sakit.. mn ade.. adakah aku obses nk kurus.. mungkin yeeee.. tp aku sehat lagi!!~~ aku notice sesuatu mak risau kan diri aku.. ikutkan dia kate berat aku dah ok.. aku taw dia takut aku sakit.. mak x pe.. anakmu ini leh bertahan lagi hehehe.. oh ye lupe lak.. semalam lepas wat level 1, main kejar2 lak ngan bobok.. lama dah x main ngan dia.. so kuar lagi peloh!!~~ thanks bobok sbb sudi ye main2 ngan mak mu ini.. hihiihih ( bobok - kuceng kesygn yang ku anggap anak hak hak hak!!)

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~