Wednesday, September 09, 2009

LETIH!!~~

semalam aku kira diet xmnjadi.. mn x nya aku gasak telan muruku sebegitu banyak! tp hr ni mungkin x kot karena muruku sudah hbs ku kerjakan!! pueh hati... tp malam td aku letih sgt.. sbb workout sejam lebih... akibatnya aku terbongkang tdo atas tikar je... pg bgn sahur pun agak lewat dekat kul 5 nasib la sedar... n pg td aku sahur ngan seketul ayam dan ada la dlm 1.5 liter air kosong... mlm td buka ngan sup pedas kimchi.. sedap sgt sbb aku letak ckit pes tom yam..tp aku x berani hirup kuah dia sbb cili merah yang aku mesin tu x buang biji (pandai sgt punya kes!)hr ni mkn mcm tu gak la yumm.. yum...

No comments:

Post a Comment

WELCOME!!~~


Blog yang baru nak bertatih ni!!~~ Aiming for this blog is to remind me have a healthty lifestyle... hope to reach my goal 48kg!! (if i'm able to do it) hahah!!!~~ it also a place to express how i feel.. there is sweet and sour in life!!~~